Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Subba Para: Fanyűvő

2016.01.11. 11:02 | subbavideo

Szerintem ez inkább a Hétszűnyű Kapanyányi Monyók, de mindegy. nem vagyok szakértő. Szerintetek?

A karácsony előtti ködös napok egyikén kerékpározni voltam Öttevény és Kunsziget környékén. A szennyvíztisztító telep felé vezető aszfaltos út elején (van ott beljebb egy pihenőhely padokkal) megálltam, hogy videót készítsek a ködről okostelefonnal a hangulatos tájról az otthoniaknak.
Ahogy forogtam körbe, láttam valamit leszaladni az útról. Gondoltam, hogy valami állat, de kicsit furcsán mozgott, először azt hittem, elesett vagy megbotlott. De nem foglalkoztam vele különösebben.
Néhány nappal utána egy családi összejövetelen valaki megemlítette, hogy itt egy bizonyos Fanyűvőt láttak állítólag az elmúlt években, persze csak viccelődtünk vele. De aztán itthon eszembe jutott az a fura mozgású állat amit korábban láttam, kíváncsiságból megnéztem azt a felvételt számítógépen.

Nem láttam amikor arra fordultam, csak amikor megmozdult, de így utólag belegondolva mintha négykézláb indulva ugrott volna fel, be a bokrok közé. Hosszú, vékony végtagjai voltak azt hiszem. Én sem vagyok benne biztos, hogy mi ez (lehet, hogy csak ember volt, bár a viselkedése és a mozgása nem jellemző), de hátha valaki felismeri a videóról. Gondoltam már a mozgása alapján arra is, hogy kenguru szökött meg valahonnan és azt láttam, de egész kereknek tűnik a feje, na meg nincs is farka.
Utána arra folytattam az utat, de mivel akkor még fel sem merült bennem, hogy nem vad volt, nem néztem körül, el is felejtettem mire odaértem.

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr518261114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kis Miklos 2016.01.11. 11:13:05

eljenek a vertikalis videok!

SunyiSanyi 2016.01.11. 11:33:41

öttevény és kunsziget között bármi megtörhénhet. két alkoholista falu egy girbegurba kibaszott aszfaltcsíkkal összekötve.

a 19. szülinapomon sikerült totálra törnünk egy ladát éjszaka, mikor nem túl szomjasan igyekeztük öttevényről kunszigetre ivási ügyben

a sanyit (nem engem, egy havert) elbaszta egy részeg kombájnos, mikor arra biciklizett. szerencsére a sanyi is részeg volt így nem sebesült meg, viszont legombolt egy ötezrest a kombájnosról fájdalomdíj gyanánt.

beleesett a sátor a bányatóba, úgy hogy négyen aludtak benne (akkor is rejtély volt, máig se érti senki)

a bazsi megkúrt egy nőt a kukoricásban aztán elaludt és valaki ellopta a nadrágját, viszont ott hagyott cserébe egy fél üveg vodkát. másnap délelőtt találtuk meg az öttevényi kocsmában, alsógatyában tök részegen.

hát ilyen hely az

Valerijov 2016.01.11. 11:37:23

a tanyasi slenderman pucéron, mert épp bepálinkázott, és lehányta az öltönyét

Malac van eladó 2016.01.11. 11:38:41

Mútkor én is láttam ilyet csak az másmilyen vót, meg a végén kiderűt hogy az nem olyan, máhogy ilyem mind emez!!! Vágod?

Malac van eladó 2016.01.11. 11:55:37

@SunyiSanyi: Jaja az para, ismerőseim os jártak így- persze én sose- de erre szerintem a magyarázat ilyen téridő kontinuum görbülés. Bisztoskurvaélet hogy az volt!

__tom_ 2016.01.11. 13:40:31

egyértelműen migráns

Nyúlkásfülű Koc 2016.01.11. 15:08:05

Ez Andy Vajna csimpánzilya... tökre látszik a nézésén meg a járásán

REadmin 2016.01.11. 16:15:19

@SunyiSanyi: You made my day :D mondja az angol.

Georges 2016.01.11. 20:58:43

@SunyiSanyi: Humbákfalva testvérfalvai?

SunyiSanyi 2016.01.11. 21:04:21

@Georges: ja, de hát arrafelé minden falu full alkesz, kivéve mosonmagyaróvárt, mert az városnak mondja magát, és úgy full alkesz. a kilencvenes évek elején egyébként móvár 35-40 ezer lakosára kb. 350 kocsma jutott. világrekord volt. tán azóta is az.

klega 2016.01.12. 00:11:39

legközelebb ha tlálkozol vele, mondd meg neki, hogy napfényben jöjjön elő, mert így szart se látok belőle...és ilyen fosokat ne küldözgessél be, küldd a blikkborsonlájnak, mondd, hogy ufo és kapsz egy 10est is. Na cső.

Nyúlkásfülű Koc 2016.01.12. 07:45:17

Még egy tippem van...

Hallatszott a ködből, hogy: " Mockosz kisz hobbitok.... kisz geszik... " ?

Omis 2016.01.13. 13:11:29

Pihennyé! 1:12.jobb alsó sarok ,vakard le a koszt az objektivról,vagy teljesen koszold össze ,mert ottan látszik hogy folytonossági hiánya van a szutyoknak.

Blogger Betti · http://bettiangyalai.blog.hu/ 2016.01.14. 01:02:28

@subbavideo: milyen neved vN nekes, te csira? amit te lattal, azt felenk, mucsonyban, es mozgaskorzeteben (barcika es sajoszentpeter) ugy hivjak, hogy sizipu es hazipalesz ksvereke. ennyi
süti beállítások módosítása