Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Subba komédia: Egy nap anyával

2016.07.11. 14:40 | Subba Dirty Detty

Brandon Rogers, legyél a barátom B)

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr298879896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bajkon úr 2016.07.12. 17:10:17

@SlyStalloneForPresidentReloaded: igazad van, csak én mint kezdő, még nem mertem azt írni, hogy: szar posztok, mert még kitiltanak :D

.snɯıɹd snɔlns 2016.07.12. 17:11:07

@The Love Song of J. Alfred Prufrock:
(a legutóbbi párizsi vérengzésnél, megszámolták-e, ill. közzétették-e, hogy a koncerten hány golyó végzett civilekkel amit rendőrök lőttek ki?)
tudod, csak az a hazug aki bevallja.

.snɯıɹd snɔlns 2016.07.12. 17:15:33

@SunyiSanyi:
apuuuu, kimehetek cseresznyét szedniiii???
de hát tél van kisfiam...
tudom apa kesztyű, sapka, sáááál...

2016.07.12. 18:25:05

Már vagy egy napja esedékes a következő poszt, sajnálkozva veszem tudomásul, h a mai napig egy erősen homoszexuális tartalmú videó látható a főoldal első helyén.
Jó lenne ha a tisztelt blogbejegyző asszony nem a wc-ben kuratná magát dagadt, büdös zsidókkal, hanem a feladatára koncentrálna és minél elöbb publikálna egy friss bejegyzést.
Az itt nyáladzó buzáknak -akik megpróbálnak beszervezni, baszogatni- meg csak annyit, h rakjátok seggbe egymást keményen, rólem meg le lehet kopni!

vénkujon 2016.07.12. 18:28:16

nem tudom, hogy mótvá-e, de ez má két nap anyával

Lilith.Inanna.1 2016.07.12. 18:30:32

Nem tudom miről van szó, de engem meggyőzött.

SunyiSanyi 2016.07.12. 19:05:12

@vénkujon: anya csak egy van, de több nap, mint kolbász.

2016.07.12. 19:18:50

@Malac van eladó: fogyatékos vagy mi? Mi a faszt írtam az utolsó kommentemben? Nem éppan azt, h meleg volnék bazmeg.

2016.07.12. 19:31:36

Elhelyezkedtem, odaigazítottam farkam Detty izgatóan rózsálló segglyukához, és félig behatoltam. Az történt, amire számítottam, Detty felsikított, szemei majdnem felakadtak, és egész teste remegett, ahogy lassan tövig becsúsztattam ánuszába a dákót… Ezek után lassan elkezdtem ki-be mozgatni a szerszámot. Detty szinte egyfolytában élvezett(ahogy később elmesélte), majd gyorsítottam a tempón, és egyre keményebben basztam a szűk kis seggét…
-Szétbaszlak, bébi… -nyögtem. Erre a cigánylány pár perc múlva befurakodott közénk, és megszólalt:
-Keféld meg az én popsimat is, én is akarom… -mondta, és Detty popsija fölé helyezkedett seggével. Én erre kihúztam Detty popsijából a cerkám, és miután vazelinnel meg ujjaimmal előkészítettem a terepet, tövig bevágva Dzsenni seggébe, azonnal elkezdtem keményen kefélni a barnabőrű lányt…
-Csodás segged van, cicus…
-Ez aaaz! Ez kell nekem, aaah! Kúrjál szét… -sikította a cigánycsaj.
-Most megkapod, te kurva… -hördültem fel. és tovább basztam az isteni cigány segglyukat…Aztán éreztem, hogy lassan közeleg a vég, löktem még Dzsenni seggében egy párat, majd tövig bevágva élveztem tele a fenekét. A lányok közé feküdtem, akik két oldalról félig rám másztak.
-Ilyen keményfaszú csávó kell nekünk! -jegyezte meg Detty.
-Jól van, csajok, itt maradok vasárnap estig… -ígértem meg nekik. Így is lett. A szerda délután négytől vasárnap este tízig eltelt 102 óra alatt, amit együtt töltöttünk, tizennyolc alkalommal élveztem bele a két lányba. Csináltuk a konyhában, és a zuhany alatt is, de többnyire az ágy volt szexcsatáink helyszíne. Hihetetlen kaland volt, de igaz.

bajkon úr 2016.07.12. 19:32:12

@dr. Szopjatokle Mind:
én sem beszervezni sem baszogatni nem akarlak, én csak azt szeretném tőled kérni, hogy ha betennéd a kedvenc videódat (tudod, amire a lányokkal szerelmeskedtél), meg leírnád a "puni orientált" kifejezést, azt nagyon megköszönném, mert szeretem nézni és olvasni az hsz-eidben.
És buzizni én soha nem buziztam.
Vagy ha mégis, azt sem személyekre mondtam, csak max. idéztem.
És egy mosolyt szeretnék még tőled, hm?

.snɯıɹd snɔlns 2016.07.12. 19:58:16

@dr. Szopjatokle Mind:
tőlem ugyan meleg és jiddis is lehetsz, ugyan úgy embernek tekintelek, mint a homoszexuális nácikat, meg a fogyatékkal élőket.
mert az megbocsájtás isten kiváltsága!

.snɯıɹd snɔlns 2016.07.12. 20:04:52

@Lilith.Inanna.1:
no ez a lényeg!
végre valaki felvette a fonalat.
a subba az subba.

Lilith.Inanna.1 2016.07.12. 20:10:07

@® snɯıɹd snɔlns.: Igyekszem átlátni a lényeget, de ez általában akkor sikerül, amikor olyan fáradt vagyok, hogy szinte lóg az agyam,mint például most. :)

.snɯıɹd snɔlns 2016.07.12. 20:30:12

@SunyiSanyi:
én a helyükben nyulat vettem volna a pénzből és a zsaruk megszívták volna.

bajkon úr 2016.07.12. 20:40:14

@dr. Szopjatokle Mind:
látom, az emlékek és a szexcsata leírása elfárasztott. Megértelek, és nem zavarlak...

Egyébként én úgy tudom, hogy a ci.... szót nem szabad használni, helyette a roma a helyes.

Egyáltalán nem kapcsolódik, csak egy lány énekelget. Kicsit elvont a szöveg, de nekem tetszett a dallam és most ez csak úgy eszembe jutott:
www.youtube.com/watch?v=zFbIQnqz6h4

Hugyecsek Máté 2016.07.12. 20:59:44

Én például egy nagyon gazdag és nagyon művelt, tudós hetero nő vagyok, dehát Istenem... Rómában mint a rómaiak!

SunyiSanyi 2016.07.12. 21:04:12

@bajkon úr: a buzik és a zsidók cigányozhatnak. a niggerek is buzizhatnak.

"kirekesztett kisebbség nem valósítja meg a kirekesztő magatartást azzal ha kirekeszti a többség által kirekesztett más kisebbségeket"

az alkotmánybíróság állásfoglalása a híres 2011-es "lecigányozott egy buzi zsidó, tripperes niggerek basszák szájba a kurva anyját" ügy kapcsán.

Georges 2016.07.12. 21:06:45

@ethan blow: Mivel nem voltál itt az elmúlt hetekben, nem is tudod, hogy ezt a buzi témát a fociebé hozta ki néhányunkból. Például belőlem is. Ugyanis gyanúsan a melegfelvonulás előtt kezdődött az ebé, és megállapítást nyert, hogy az egész ebé csak azért lett kitalálva, hogy megalapozza a hangulatot a melegfelvonuláshoz, ugyanis a fociszurkolók ugyanúgy vonultak, mint a melegek. Ugyanakkor néhányak ezt sérelmezték, és nekiálltak megvédeni a focitársadalmat. De engem még nem győztek meg.

Georges 2016.07.12. 21:10:46

@dr. Szopjatokle Mind: Másrészt pedig jó tenné, a T. hozzászóló, ha nem tetszik neki az oldal, létrehozna egy olyan oldalt, ami tetszik neki, és innen takarodjon, de kurva gyorsan, mint ahogy gyerekkoromban az egyik srác apja mondta.

Georges 2016.07.12. 21:11:46

@vénkujon: Egy hetet akarnak eltölteni együtt.

Georges 2016.07.12. 21:16:45

@bajkon úr: A dalt az elvonóban írták?

bajkon úr 2016.07.12. 21:17:26

@SunyiSanyi: ó, ezt nem tudtam.
És most akkor a doktor úr buzi vagy zsidó?
Én még reménykedek abban, hogy a lányokat szereti.
Bár úgy érzem engem, mint nőt kirekeszt.
És ezt sérelmezem is.
Soha nem válaszol nekem. (csak egyszer még réges-régen, van annak már vagy két hete)
Pedig mindig kedves vagyok hozzá.

Tényleg ma vagyok 1 hónapos!

.snɯıɹd snɔlns 2016.07.12. 21:17:53

@SunyiSanyi:
akkor most már értem miért alkotmányellenes orbán háza elött tüntetni.

Georges 2016.07.12. 21:18:07

@SunyiSanyi: És ha valaki az arabra azt mondja, hogy nigger, olyankor mi van. Mert olyat is ismerek.

bajkon úr 2016.07.12. 21:26:35

@Georges:
Te úgy érzed?
Hát ez a szép ebben a dalban, mindenki azt lát bele, amit akar.
Én egy rossz szexet.

Georges 2016.07.12. 21:27:35

@® snɯıɹd snɔlns.: Bocs. Igyál meg vigasztalásul egy fröccsöt... vagy egy Jägert?

SunyiSanyi 2016.07.12. 21:33:35

@Georges: annak levágja a fejét a dzsihád. az arabokkal nem jó baszakodni, mert még megbasznak. vagy felrobbantanak a picsába.

SunyiSanyi 2016.07.12. 21:39:56

@bajkon úr: az nem tudom, hogy zsidó-e, de ettől minden aljasság kitelik. biztos, hogy nem cigó, mert akkor nem álmodozna cigólánykurogatásról, hanem megtoszná a mutterját, akit így is megtosz csak az nem számít cigánykurogatásnak, heteroszexnek sem számít mert hiába nőstény a mutter, ha a fia taszajgatás közben mindenféle segglukakra gondol.
bonyolult ügy ez, szerintem nemzetközi vonatkozásai is lehetnek.

bajkon úr 2016.07.12. 21:46:32

@Georges: igazad van :)
csak én nem akartam, hogy a doktor úr félreértse, hogy rá vonatkozik a szöveg - mert ez távol áll tőlem, remélem tudja - a szép, nagy szexcsatája után amit oly büszkén megosztott velünk és gondoltam elvonom a figyelmét a szövegről az "elvont" szóval.

bajkon úr 2016.07.12. 21:57:18

@SunyiSanyi:
húúú, ha bonyolult és nemzetközi, akkor akkor ezt ne forszírozzuk.
De ha kipihente magát majd biztos megírja végre, hogy mi az igazság a hovatartozásáról, mert már annyi itt a szóbeszéd, igazán előállhatna a farbával.

bajkon úr 2016.07.12. 21:59:05

@SunyiSanyi: Na újra!

húúú, ha bonyolult és nemzetközi, akkor akkor ezt ne forszírozzuk.
De ha kipihente magát majd biztos megírja végre, hogy mi az igazság a hovatartozásáról, mert már annyi itt a szóbeszéd, igazán előállhatna a farbával.

2016.07.12. 22:40:14

@bajkon úr: Az a baj, h a transzikat még jobban útálom, mint a búzákat. Márpedig férfi nick alatt megbúvó női mivoltod, mit voltál szíves itt felfedni, sajnos csak egyetlen dologra enged következtetni...te egy faszszopó transzvesztita vagy.
Ám de a videót mégiscsak linkelem, mert szeretném, h minél több ember szerelmeskedne erre a csodás fülbevalóra.
www.youtube.com/watch?v=ntcb4KZwTkA
Viszont a továbbiakban felmerülő szükségleteidet légy jó, és kérd inkább a többi balfasz, búza kollégáidtól, köszönöm!

2016.07.12. 22:43:27

@Georges: „...az egyik srác apja...”
ő az akiről meséltél, h keményen megbaszott téged a fészerben, mikor még csak 9 voltál?

Georges 2016.07.12. 22:48:19

@dr. Szopjatokle Mind: Már kezdtem azt gondolni, hogy az oldalad linkjét küldted el, ami magasan veri a Subbát, mert akkora szakértelemmel fikázod. Nem hiába a drrrrrrrrrr.

bajkon úr 2016.07.13. 00:12:46

@dr. Szopjatokle Mind: nnnna végre, hogy válaszoltál.

Igaz, hogy nem írtad le, hogy "puni orientált" vagy, azt sem írod, hogy mosolyogtál-e, de hát nem lehet mindent, igaz?

Azt nem tudom, hogy miért csak akkor válaszoltál a piszkálásaimra, amikor megmondtam, hogy nő vagyok? Addig amíg nem tudtad, nem. Te a nőkkel így beszélsz? Bunkó vagy, kedves.
Férfi nick? Hülye is vagy! És buta. Nem ismered Bajkonúrt. Te egybe írod, hogy szopjatok le mind, én meg külön a bajkon-t és az urat. Ha a nevemből és a női mivoltomból te csak egyetlen dologra tudsz gondolni, az a te problémád. Szegénykém. És talán túl sokáig voltál a pride-on.
Jövőre inkább ne menj el.

Szóval lepasszolsz a többieknek.
Ha igaznak kell lenni a névnek és az avatarnak, ahogy írod bunkókám, akkor te egy rettentő ronda és unszimpatikus kopasz, öreg okulárés pöcs vagy aki azt akarja, hogy szopja le mindenki. Én meg egy város nevű labda, szóval tényleg nem illünk össze. A bunkókat egyébként sem szeretem. És még a stílusodat sem tudom überelni. És a jövőben sem fogom kitanulni. Nem illik hozzám.

Jó éjt, álmodj nőkkel, mert ébren úgy sem kapsz meg egyet sem!
Vagy fiúkákkal...

SlyStalloneForPresidentReloaded 2016.07.13. 09:51:31

@bajkon úr: Jajj ez szép volt, csak szerintem fölösleges. :) már jó rég óta követem a kommenteket, nagyon könnyű kiismerni az urat. szimplán felvette azt a viselkedést, hogy minden egyes posztnál különösebb ok nélkül szól be minden másoknak, várva azt hogy ki harap rá a csalira és szól vissza, generálva ezzel egy szokásos már posztok óta tartó műbalhét. viszont azt nem biztos, hogy tudja, hogy az itt levők nagy százaléka pontosan tudja ezt, és már csak azért is válaszol neki, hogy meglegyen a kis napi boldogsága: "Igen, ma is felbasztam valakinek az agyát"

bajkon úr 2016.07.13. 10:54:08

@SlyStalloneForPresidentReloaded: igazad van, mint mindig :)
És köszönöm, hogy te válaszoltál.
Máskor is, bármikor, szívesen veszem :)
Mert tudod én egy hebehurgya nő vagyok és az érzelmeim irányítanak...

SlyStalloneForPresidentReloaded 2016.07.13. 11:09:58

@bajkon úr: hát itt az arc nélküli kommentelés világában bárki lehet akárki, illetve fordítva.

Nagyon szívesen :)

Nőknél ez gyakori tünet, de orvosolható ;)

The Love Song of J. Alfred Prufrock 2016.07.13. 11:30:42

@bajkon úr: Mivel szó került arról, hogy mindketten nagy rajongói vagyunk a költészetnek, így engedd meg nekem kérlek, hogy megosszam veled egy korábbi versemet, abból az időből, amikor még volt itt egy ezanév nevű csávó, akivel jó kis versírási párbajokat csináltunk, frankón megihletvén egymást, s ezáltal felé emelkedhettünk eme posványnak, amivel kapcsolatos életérzésemet mívesen fejezi ki az alábbiakban olvasható remekmű. Fogadd kérlek, szeretettel:

Porzik a tar fenyér,
elcsigázott léptem
alatt virágzó só,
szám savanyú kenyér
belébe tép mohón:
kergetem utolsó
álmom, s jaj, kérő tenyér
lett csak rátartiságom.
Sóhajom a hangás
felett dermedten lóg,
s bár halk jajszavam hangos
hahotától óg-móg,
szárnyalnék én fennen,
de ó, küldetésem nekem
nem a szédítő magos:
szárnyalás helyett csak enyhet adó szárnyék,
napsütés helyett az árnyék,
szerelem híján a jólét,
ártánynak zsíros moslék.
Ha bírnék, - hisz itt a farsang! -,
hájas ülepemmel,
a szekrénybe szarnék,
míg ünnepi kürtszó harsan.

bajkon úr 2016.07.13. 12:22:11

@The Love Song of J. Alfred Prufrock:
nagyon kedves vagy és köszönöm, hogy leírtad nekem.
Fáradt vagyok és szomorú és amit írtál az most
az árnyék helyett egy napsütés volt.

A viszolygó utálat egyébként nem ment, ellenben jelentkeztek az elvonási tünetek, jól gondoltad :)

Verset nem tudok írni sajnos. Én csak szeretem a verseket, amiket mások írnak.
Szeretek bekucorogni velük az ágyba, sokszor elolvasni, csendben és hangosan, érteni és érezni, szeretni, és kíváncsivá lenni az írója iránt...

The Love Song of J. Alfred Prufrock 2016.07.13. 12:27:43

@bajkon úr: Engem pedig ezek után az tett végtelenül kíváncsivá, hogy ezzel a szelíd, befelé forduló, békés melankóliával mit keresel itt közöttünk, ahol nem a líraiság a jellemző, s nagyon ritka az őszinte egymás felé fordulás is.

bajkon úr 2016.07.13. 13:22:11

@The Love Song of J. Alfred Prufrock:
kiismertél :)

Kicsit szerettem volna kitörni a szelíd, befelé forduló, békés melankóliámból.
A focilabda arcommal és férfi nevemmel gondoltam más lehetek egy kicsit.
Nem sikerült.
Én lettem megint...
...a versedtől és a hozzám írt kedves mondataidtól.
És most nehéz ellenállnom, hogy ne legyek őszinte
hozzád - még jobban...

The Love Song of J. Alfred Prufrock 2016.07.13. 13:47:44

@bajkon úr: Tehát te egy csatapáncélba bújt, morcos űrzsarnoknak szeretnél látszani, akiről mindenki azt gondolja, hogy bántani akarja szegény Búvokat, de valójában a sisakrostélyod alatt egy tündéri, puha csillagocska rejtőzik. Sárga, de ötágú. Aki képes szeretni, képes megbocsátani...

The Love Song of J. Alfred Prufrock 2016.07.13. 13:56:13

@bajkon úr: Vagy ellenkezőleg. Te egy tündéri, puha, sárga, de ötágú csillagocskának szeretnél látszani, aki képesnek mutatja magát a szeretetre és a megbocsátásra, de valójában a selymes bőröd alatt egy morcos űrzsarnok rejtőzik, akinek egyetlen célja, hogy megsemmisítse a szegény Búvokat...

The Love Song of J. Alfred Prufrock 2016.07.13. 13:57:50

Melyik hát? A jó álarcába bújt gonosz, vagy a gonosz álarcába bújt jó, vagy az önmagában valódi és igaz?

The Love Song of J. Alfred Prufrock 2016.07.13. 14:03:16

@bajkon úr: Az identitás kérdése mindig nagy dilemma itt. Személyes tapasztalatom ugyanis, hogy éppen a legkendőzetlenebb igazságokat fogadja el legkevésbé az ember, mert nem hisz abban, hogy a pőre őszinteséggel nem akarsz takargatni semmit. Magam is szorgosan gyakorlom azt a technikát, hogy úgy hazudok, hogy a legbrutálisabban őszinte vagyok, mert ezzel összezavarom a kívülállókat, akik azt gondolják vicc csak, amit pedig nem annak szántam. És nem hiszik el. Ezért most nem tudom, hogy mi a helyzet veled: te úgy hazudsz, hogy én azt kendőzetlenül kimondott igazságnak lássam, épp ezért ne higgyek benne, mert azt gondoljam dezorientáció, ám tudván, hogy a kendőzetlen igazság lehet valóban kendőzetlen igazság is, mégis elhiggyem, de mivel a kendőzetlen igazság ezúttal valójában lehet hazugság is, ezért a kendőzetlen igazság igazságtartalmába vetett furmányos hitem megcsaljon, s végül mégiscsak elhiggyem azt, ami nem igaz...

2016.07.13. 14:43:14

@SlyStalloneForPresidentReloaded: A szakértő úr szépen terel, csúsztat, talán egy liberálishoz van szerencsém?
Sajnos egy apró tény elkerülte a figyelmét, mégpedig, h nem én szóltam be másoknak. Én a szar, igénytelen blogbejegyzéseket szídtam, joggal, erre fel repültek rám a búzák.
Megszeretném kérni, h ezentúl jobban figyelje az események alakulását!
Amúgy meg simán leszophatod magad, te csúsztató, hazug féreg, ennyi.

2016.07.13. 14:48:00

@bajkon úr: jajj, jajj most megkaptam a magamét bazmeg.
Ott kezdődik a sztori, h TE szóltál hozzám, nem pedig fordítva. Igaz?
Akkor nekem ne játszd itt az agyad, mintha én provokálnálak, mert ez kurvára fordítva van. Mondjuk a hozzád hasonló kommentelőket már ismerem a 444-ről, a jelek szerint a két tábor között nem kicsi az átfedés.

bajkon úr 2016.07.13. 14:54:52

@The Love Song of J. Alfred Prufrock: bármit írok, hiheted annak az ellenkezőjét is. És mondhatod, hogy nem hiszel nekem.
Mivel egy labda az arcom és egy férfi név a nevem, és nem hiszel abban sem, amit eddig írtam, mivel bizonyíthatnám, hogy sárga ötágú csillagocska vagyok?

Én például azt hittem igaziból kedves voltál hozzám. Meg sem fordult a fejemben, hogy te egy technikát gyakorolsz és annak, amit írtál pont az ellenkezője az igaz.

És amíg én írok egy kedves választ az előző "kedves" hsz-edre (amit már úgy írtál gondolom hogy tudtad, hogy csak hazudsz), te ugyanabban a pillanatban már írod, hogy gonosz is lehetek, és tehetem akár azt is, amit egyébként te szoktál: hülyíteni valakit, és aztán, amikor az nyíltabbá válik és nem szarásról, meg geciről, meg buziról ír, hanem magáról, akkor meglepni egy ilyen szép hsz-sorozattal.

Még jó, hogy nem nyomtam meg a "küldés" gombot, hanem előbb frissítettem. Na akkor még hülyébben éreztem volna magam, mint most.

Én magamból indultam ki és eszembe sem jutott, hogy te hazudhatod is a kedvességet és játszadozol.
Vicces, hogy miközben mindenki geciről, szarról, meg buzizásról ír, én olvashatom tőled a "ki vagy? rossz ember vagy jó" szöveget.

Hát látod ezért jó, hogy itt voltam.
Meg kell tanulnom soha nem bízni a névtelen és arctalan emberekben, bármilyen kedvesnek is látszanak.
Mert ők sem hisznek nekem, ha azt is hiszem, hogy hisznek.

Ma mást is megtanultam valaki másról...
Ez egy tanulságos nap volt!
A tőled kapott tanulságot neked köszönöm, a tőle kapottat pedig neki.

bajkon úr 2016.07.13. 14:59:00

@dr. Szopjatokle Mind: jaj de jó, hogy te is megjöttél :D
De neked most csak annyit - mert mára már sokak vagytok nekem -, hogy hülye vagy és ostoba.

A többit majd megkapod másoktól, máskor, máskol.

bajkon úr 2016.07.13. 14:59:52

@bajkon úr: a "máshol" helyett "máskor"!

The Love Song of J. Alfred Prufrock 2016.07.13. 15:17:02

@bajkon úr: Ó nem, félreértetted! Pontosan én vagyok az, aki tényleg nem hazudok, amikor azt írtam, hogy brutálisan őszinte vagyok, az tényleg azt jelentette, hogy brutálisan őszinte vagyok, nem csupán egy manipulatív technika zsonglőre. Ám mivel az emberek nem szokták elhinni azt, hogy a másik ember gátlástalanul őszinte lehet, ez nekem a menedékem, a búvóhelyem, de semmiképpen sem hazugság, ettől nem vagyok más, csupán ezzel tudok kicsit kívül kerülni magamon, s látni magamat, látni a másikat, látni a szituációt, némileg objektíven. Az pedig, hogy sok errefelé a kétely, sajnos szintén igaz, az hogy tartasz egy lépés távolságot, üdvös, az hogy azokat a személyiségjegyeimet tolom előtérbe, hogyaszongya hazudozó vagyok, manipulálom az embereket, nincs lelkiismeret-furdalásom, gyenge az emocionális életem, érzéketlen vagyok, impulzív, s csak saját céljaimat követem, s mindezzel lehetetlenné teszem, hogy ne érezzek hűvös közömbösséget mások érzéseivel szemben, még akkor is, ha vonzó személyiségnek tűnhetek, mint ahogyan sajnos még csak ez sem jellemző, hiszen ezt a felületes bájt is letörli rólam az egyre szélesebb körben körülölelő ammónia-bűzös anómia, mind őszinteségem bizonyítéka, annak, hogy ez (is) vagyok, a sok egyéb mellett, ami mind nem ez, ki tudná mindet katalógusba sorolni... S ez nemcsak rám igaz, igaz mindenkire, igaz rád is, hiszen a focilabda arcoddal és férfi neveddel gondoltál más lenni te is egy kicsit, tehát ebben is volt álság és ámítás, volt benne hamisság, volt benne technika, ami a rejtőzködésé, ám a mimikri alatt is ott az igazi állat, az adaptáció csak túlélésünk feltétele, puszta önvédelem, szükséges trükk, ami továbbélésed szolgálja, s nem a kegyetlen játékosságot vagy az öncélú manipulációt...

Malac van eladó 2016.07.13. 15:17:13

@bajkon úr: Aszt nem kell komojyan venni, csak egy egyszerű meleg srác.

The Love Song of J. Alfred Prufrock 2016.07.13. 15:18:05

@Malac van eladó: Mint a példa mutatja, nem igazán... :) Most sikerült elidegenítenem magamtól egyet... :(

bajkon úr 2016.07.13. 15:40:56

@The Love Song of J. Alfred Prufrock:
te már az elején mondtad, hogy ne kedveljelek meg.
Nem vettem komolyan, megkedveltelek.
Szép kis potttty volt :(
És még zenéről nem is beszélgettünk...

De legalább verselésre adták a fejüket a fiúk. Csak nehogy így maradjanak :D

.snɯıɹd snɔlns 2016.07.13. 15:41:49

@The Love Song of J. Alfred Prufrock:
ez gyönyörű volt!
még a húgyszagodat is költőien, a sorvadottá ivott veséd és májdisztrófiád által a véredben felhalmozott karbamid bomlástermékének az ammonium hydroxid (egyébként helyes) megfelelőjét citáltad.

bajkon úr 2016.07.13. 15:43:33

@Malac van eladó: én feladtam, javíthatatlan!
És ronda :D

The Love Song of J. Alfred Prufrock 2016.07.13. 15:46:47

@bajkon úr: Néha felüti fejét itt a verselési láz, de hamar alábbhagy, különösen mióta ezanév jobblétre szenderült, s akkor marad a buzizás meg a zsidózás, meg a többi, de végül is ez a subba itt... helye van neki... hol, ha nem itt?

The Love Song of J. Alfred Prufrock 2016.07.13. 15:50:11

@bajkon úr: És a zenén kívül... oh... mennyi mindenről nem beszélgettünk még! De hisz előttünk az élet, sok idő méretett még ki számunkra!

The Love Song of J. Alfred Prufrock 2016.07.13. 15:54:15

@® snɯıɹd snɔlns.: És lám, mindketten látjuk a jelet egymáson, azt a bizonyos Káin-bélyeget, azt, ami felismerhetővé tesz bennünket egymás számára, mert azt a szociopaták látják csak a másik szociopata homlokán.

SunyiSanyi 2016.07.13. 15:54:33

@The Love Song of J. Alfred Prufrock: lehetne éppen versben is buzizni meg zsidózni, de olyat csak egy buzi zsidó művelne. vagy egy négus.

bajkon úr 2016.07.13. 16:41:07

@The Love Song of J. Alfred Prufrock:
Pontosan egy nap volt a számunkra kedves poétám...
A vallomásom, hogy "nő vagyok" miatt szóltál hozzám és ez a vallomás hozta el a véget is, mert már nem bíztál meg bennem és az őszinteségemben.
Ez is olyan versbe illő is lehetne akár csak inkább ne így történt volna...

.snɯıɹd snɔlns 2016.07.13. 17:54:16

@The Love Song of J. Alfred Prufrock:
én inkább ábel és káin viszonylatban gondolkoznék...
de nem.
nem akarom senkire ráerőltetni magam.
(bár nem is kell mert van egy elkúrt elmélet miszerint mindenki mindenkinek a rokona, igy az egész világ egy rohadt nagy vérfertőzés eredménye, de erről assziszem írtam már)
maradok a hülye darvini keletkezésnél erre a kis időre.

2016.07.13. 23:52:55

@SlyStalloneForPresidentReloaded: persze, mint már írtam nem is egyszer, le-lehet-rólam-kopni.
Remélem vagy annyira értelmes és úriember, h kérésem teljesíted.
Amennyiben ez nem így történne, akkor bazmeg simán szopni fogsz te kutya, ennyi. Aztán majd megint előadhatod magad, h én szólogatok be mindenkinek.

2016.07.14. 00:05:42

@bajkon úr: Na megint kezded a sértegetést a kurva anyádat bazmeg?
A versbuzi lovagodnak már jeleztem a kérésemet, de akkor most mondom neked is, le-lehet-rólam-kopni!

bajkon úr 2016.07.14. 07:35:44

@SlyStalloneForPresidentReloaded: megint igazad volt :)
dr.szopjatokle mind-től mindketten megkaptuk a táncba hívó frappáns válaszát.
Tőlem most nem fog kapni, mert unalmas volt.
Szerintem inkább verset írhatott volna ő is, mint a többiek - milyen jó kis versek lettek, gratulálok mindenkinek!!!! :D -, azzal talán elérhette volna, így nem. Még azt sincs kedvem leírni neki, hogy hülye és ostoba.

Ezt a női hebehurgya és érzelmi irányítás elleni orvoslási módszert a férfi alkalmazza a nővel, vagy a nő alkalmazza önmagával?
Az előző biztos sokkal érdekesebb ;)

The Love Song of J. Alfred Prufrock 2016.07.14. 08:16:14

@bajkon úr: Sic transit gloria mundi... :( Mondtam én, hogy heves lefolyású lesz a szenvedélyünk, amely hevesség sajnos ezúttal kizárólag egyetlen attribútumában, a gyorsaságában testesült meg...

SlyStalloneForPresidentReloaded 2016.07.14. 08:55:30

@bajkon úr: Részemről én befejeztem a vele kapcsolatos bármiféle reakciót. lehet itt buzizni, zsidózni, mindenezni, sőt legtöbbször ez viccesen is hat, de ez a mindenáron alpári módon megsérteni próbálás nem jön be, és nem is ülök bele a hintába. csak egy költői kérdés: ha valakinek többször beszólnak, még ha nyilvánvalóan is irónia, és azt ő nem tolerálja, akkor miért van még mindig ott? Nem kell rá válaszolni, tudom :)

A második résszel kapcsolatban nem tudok érdemben nyilatkozni, eddig csak olyanban volt részem, ahol nő akart érzelmileg irányítani.. Vagy az az első lehetőség? :D

bajkon úr 2016.07.14. 09:53:11

@The Love Song of J. Alfred Prufrock: ilyen könnyen nem múlik el az :)
Csak ha hagyjuk, hogy elmúljon...
Az eső elmosta a tegnapi viharos érzelmeket. Kitisztult az ég, friss a levegő, zöld a fű, a rigók vidáman cibálják ki a gilisztákat a nedves földből, a virágok felemelték az arcoskájukat, feledve a tegnapi kókadtságukat, és az én lelkem is kinyílt, már készen áll az új, szép, heves érzelmek befogadására...
...ha van másik lélek, mely azt érzi, hogy ő meg az enyémet kívánja...

The Love Song of J. Alfred Prufrock 2016.07.14. 10:23:26

@bajkon úr: Én vagyok a fű, amelyet a jég a talajba döngölt, én vagyok a rigó, amelyet a szél a földhöz csapott, én vagyok a giliszta, amely az árba fúlt, én vagyok a virág, amelynek szárát törte a zivatar, s szirmavesztett arcával a sárba dőlve mereng a tegnapi forró bágyadtság bamba nyugalmán. De én vagyok az a fű, én vagyok az a rigó, én vagyok az a giliszta, s én vagyok az a virág, aki pusztulásában is extázissal gondol arra a felmagasztosulásra, amelyet jelentett számára a szenvedély tombolása, az a hév, amely eltöltötte, amely maga fölé emelte, s haló lelkébe véste a kis halál örökkévaló emlékét, amely a végzetévé lett.

bajkon úr 2016.07.14. 10:42:34

@SlyStalloneForPresidentReloaded: bölcs gondolat, már én sem. A humor nem kenyere, szókincse eléri a kis iskolás hülye gyerek szintjét. Kívánsága, hogy mindenki szálljon le róla számomra is érthetetlen, mert akkor kivel akar kommunikálni itt? Ha meg csak magával tud dűlőre jutni, akkor miért nem ír naplót?

Az első lehetőség a jó. Ketten orvoslás mindig jobb, mint az egyedüli....;)

A nők sajnos hajlamosak az érzelmi irányításra. Mondják az okos nő ezt úgy teszi, hogy azt ne vegye észre a férfi. Pedig a férfi bizony általában észre veszi, csak egy darabig vár, hogy hátha a nő végre abba hagyja. Amikor már nem vár tovább, akkor merül fel a kérdés, hogy nő kirúgásra kerül vagy a párja -aki a kedves orvos bácsi- kezébe, aki kigyógyítja. Én a gyógyítás híve vagyok, ha más "betegsége" nincs a kapcsolatnak.

bajkon úr 2016.07.14. 10:52:46

@SlyStalloneForPresidentReloaded: szerintem te a kedves kedves orvos bácsi lehetsz :)

SlyStalloneForPresidentReloaded 2016.07.14. 11:41:49

@bajkon úr: Az én esetemben sok sebből vérzett a történet, orvoslásra nem volt lehetőség, maradt a teljes elszigetelődés. Egyébként amúgy szintén gyógyítás párti vagyok, szóval jó a meglátásod :)

bajkon úr 2016.07.14. 12:52:43

@The Love Song of J. Alfred Prufrock: a mag, melyből kikelt a fűszál, mit a jeges eső sem tudott a talajba döngölni, zöld színével betakarja a mezőt, a rigó tojás, amit erős kis csőrével feltör a kis rigófióka, aki úgy érzi ifjúi hitével, hogy még a legerősebb szél sem tudja földhöz csapni, a giliszta, akit egy kedves fiú kihúz az árból, megmetvén a fulladástól, a virág, aki egy angyali segítség által egy erős fa törzsénél bújt ki, törzsének védelme által büszkén az ég felé fordított fejjel túlélve a vihart és csak néhány cseppecskével sziromarcán hálásan tekint fel óriás barátjára.
Vihar, eső, szél, jég mind mind csak lényegtelen apróság, amikor a mag és a fűszál, a tojás és a rigó, a giliszta és a fiú, a virág és a fa emberi elmével tán fel sem fogható boldog extázisban élhetnek egymással, dacolva halállal, elmúlással, feledéssel. Összekapcsolódnak, egymásból merítve hitet, bizalmat, életszeretet.

bajkon úr 2016.07.14. 13:03:04

@The Love Song of J. Alfred Prufrock: és bizalmuk erös, tudják, hogy összetartoznak, meg sem fordul a fejükben, mint az emberekében, akiket a sors összesodor és az az első kérdésük, hogy igazi arcodat mutatod, vagy hamis vagy...

bajkon úr 2016.07.14. 13:39:17

@SlyStalloneForPresidentReloaded: a menthetetlent már nem szabad menteni. A nagy vérveszteség kivérzéssel jár :D
Örülök, hogy jól gondoltam és hogy "mentős" férfi vagy :)

The Love Song of J. Alfred Prufrock 2016.07.14. 13:52:36

@bajkon úr: Ó, a természet is számos gyilkos hamisságot rejt, amikor a ragadozó a zsákmány fajtához hasonul vagy amikor a vírus olyan ellenanyagot termel, ami megtéveszti a gazdaszervezet immunrendszerét, így védve van annak önvédő harcától, s bár igaz, hogy a bizalom ezekben az esetekben valóban sértetlen marad, ám gyorsan végzetessé is válik. A légyölő galóca őszintesége példás, ám teljes magányossághoz vezet, s a sünt is csak a mesében lehetett megsimogatni. Mi azonban lassan továbbléphetnénk ezen az alaposan megvitatott első kérdésen, s tisztázhatnánk egymással, hogy lesz-e helye esetünkben a második kérdésnek vagy sem.

The Love Song of J. Alfred Prufrock 2016.07.14. 14:36:58

@bajkon úr: Ha a bizalmat a fentiek szerint eredményesen megalapoztuk, akkor milyen módon leszünk képesek megerősíteni is azt?

bajkon úr 2016.07.14. 15:08:42

@The Love Song of J. Alfred Prufrock: itt gondolod az erősítést? Lassan kitiltanak, nem való ez ide :)

The Love Song of J. Alfred Prufrock 2016.07.14. 15:15:48

@bajkon úr: Híre jött már a kitiltásnak? :) Intenzíven kell hát csinálni, s így a szűkre szabott időnkbe belefér az, hogy eljussunk a legcsodálatosabb harmóniáig...

bajkon úr 2016.07.14. 16:17:23

@The Love Song of J. Alfred Prufrock: híre jött :) Én tiltom ki magam magamat...

The Love Song of J. Alfred Prufrock 2016.07.14. 16:25:04

@bajkon úr: Oh... ezt elkeseredve hallom... van valamilyen nyilvánosság elé tartozó magyarázata a döntésednek vagy egyszerűen csak meguntad a közeget?

SlyStalloneForPresidentReloaded 2016.07.14. 16:27:47

@bajkon úr: Hát szerintem nem a legjobb fórumot választottad, hogy változtass ezen a státuszon. hisz ahogy írtuk/írtátok is, itt bárki lehet akárki. viszont szórakozásra tökéletes. :)

bajkon úr 2016.07.14. 16:41:57

@The Love Song of J. Alfred Prufrock: nem untalak meg :) sőt...
Csak úgy gondolom nem való ez ide. A múzsa csókja is úgy az igazi, ha a csókot kedves alkotójának a homlokára távol a világ zajától adja.

bajkon úr 2016.07.14. 17:26:44

@SlyStalloneForPresidentReloaded: igazad van. Ezt még a levelezési rendszer is tudja, az itt bejegyzett emailemre folyton társkereső oldalt ajánló levelet kapok. Nem győzöm törölni őket :)

.snɯıɹd snɔlns 2016.07.14. 17:48:24

@bajkon úr:
ez ellen én úgy védekeztem, hogy a valódi koromat írtam be az adatlapra.
igaz azóta egy társkereső sem jelentkezik, viszont annál több agyfényesítő (szenilitás elleni), porcerősítő és aranyér gyógyszer stb reklám jön.

bajkon úr 2016.07.14. 18:28:01

@® snɯıɹd snɔlns.: :DDD
akkor én még társkeresős célcsoport vagyok nekik. De legalább megelőlegezték az "elittséget", azok küldik állandóan Javíthatom a koromat utólag? Bár engem meg biztos menopauzás,meg ikontinenciás levekkel bombáznának.
Vagy fiatalítom magam, és akkor talán csak a pattanásos jön.

SlyStalloneForPresidentReloaded 2016.07.15. 08:44:09

@bajkon úr: Pedig vannak köztük meglehetősen viccesek is. a kedvenc szlogenem: "igényes egyedülállóknak" :D mondjuk én a hagyományos módszer híve vagyok inkább.
süti beállítások módosítása