Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Szolgálati közlemény: Adjatok pénzt Mohamannek!

2016.11.24. 17:11 | Subba Vipera

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr4611995812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2016.11.24. 17:13:05

namosmá lehet menni a picsába...

sztogramm 2016.11.24. 17:15:28

#KLACCS #prekongeklertem #brécsemaklécsen #pataitöalatta ÚjReakciós videók Mohaman és Csaja frissebbet akar:

www.youtube.com/watch?v=DSoMwOHAgqM

fonok1 2016.11.24. 17:24:19

Successfully transferred 1 000 000 $ to Mohamann.

2016.11.24. 17:30:11

Sickratman reloaded, mi?
Éppen van "felesleges" százezer angol fontom, csak az ugye nem magyar forint, de hát a művész urat kizárólag az érdekli... Így járt :-P

2016.11.24. 18:15:49

@fonok1: Látod, ezzel a válogatós hangnemmel zavart meg az ürge annyira, hogy én is elcsesztem a fenti kommentemet. Se dollárom, se forintom - kizárólag fontom van. Sikeres ember nem lehetek, tudom :(

Malac van eladó 2016.11.24. 18:46:12

Aloe blacc feat Google traslator - I need a dollar:

Kell egy dollár dollár, dollár, amire szükségem van
Hé hé
Nos, van egy dollár dollár, dollár, amire szükségem van
Hé hé
És azt mondtam, hogy szüksége dollár dollár, dollár, amire szükségem van
És ha megosztom veletek a történetemet azt ossza meg dollár velem

Bad idők jön, és azt aratják, amit én nem koca
Hé hé
Hát hadd mondjam el somthin minden, ami fénylik nem arany
Hé hé
Ez egy hosszú régi baj hosszú régi fáradságos út
És keresem valaki jöjjön és segítsen nekem végezze ezt a terhelést

[Híd:]
Kell egy dollár dollár, dollár, amire szükségem van
Hé hé
Nos, van egy dollár dollár, dollár, amire szükségem van
Nos, nem tudom, ha sétálok szilárd talajon
Ok körülöttem zuhan
És minden, amit akarok - az, hogy valaki -, hogy segítsen nekem

Volt egy munkát, de a fõnök hadd menjen
Ő mondta
Sajnálom, de én nem lesz szükség a segítségre többé
mondtam
Kérjük, mister fõnök Kell ez a munka több, mint hinnéd
De ő adta nekem az utolsó fizetést, és ő küldött engem az ajtón

[Híd:]
Nos, van egy dollár dollár, dollár, amire szükségem van
Hé hé
Azt mondta, szükség van egy dollár dollár, dollár, amire szükségem van
Hé hé
És kell egy dollár dollár, dollár, amire szükségem van
És ha megosztom veletek a történetemet azt ossza meg dollár velem
Nos, nem tudom, ha sétálok szilárd talajon
Ok mindent körülöttem hullik
És minden, amit szeretnék, hogy valaki segítsen nekem

Mi a világ fogok csinálni holnap
van valaki, akinek dollár, amit lehet kölcsönözni
Ki tud segíteni, hogy elvegye az én bánatom
Talán ennek a palack belsejében
Talán ennek a palack belsejében
Volt néhány jó öreg haver a nevek whisky és bor
Hé hé
És az én jó öreg haver töltöttem az utolsó fillért
Hé hé
Saját bor jó, hogy nekem ez segít át az időt
és a jó öreg haver whisky tart engem melegebb, mint a napfény
Hé hé
Anyukád mayhem.Along csak egy gyerek kapott saját
Hé hé
Ha Isten tervei vannak velem remélem, hogy nem - kőbe vésve
Hé hé
mert én már dolgozik dolgozik magam csontig
és esküszöm grandpas sír én kerül kifizetésre, amikor hazajövök
Hé hé

[Híd:]
Nos, van egy dollár dollár, dollár, amire szükségem van
Hé hé
Said kell egy dollár dollár, dollár, amire szükségem van
Hé hé
Nos, van egy dollár dollár, dollár, amire szükségem van, hé, hé
És ha megosztom veletek a történetemet azt ossza meg dollár velem
gyerünk ossza meg velem dollár
megy előre ossza meg velem dollár
gyerünk részesedése a dollár, adja meg a dollár
ossza meg velem dollár
gyerünk ossza meg velem dollár

kifli 2016.11.24. 18:49:09

küldtem egy ezrest

elizon pucsnik 2016.11.24. 19:12:18

nem kell forintba'
millát a faszomba
kukába baszom ma
(elreppeled ,beperellek köcsög)

Wundermax 2016.11.24. 19:31:02

Srácok ez az oldal még mindig hihetetlen :) a hozzászólások aranyat érnek! Utólag is köszi mindenkinek, elkell ugyanis a szellemi táplálék, mert ezt a Mohaman-t hallgatva eltört bennem valami... de tényleg ez kb a legdurvább sokk, ami ért, sok éves távlatban! Eleve egy kibaszott nyelvtannáci vok, de soha életemben nem gondoltam volna, hogy ilyen mélységek is léteznek :( Ez a csávó annira egyszerű, hogy egyes háziállatok komplexebb érzelmekre képesek, mint ő. Hihetetlen! Valahol lenyűgöző is :D csak kell egy kis idő mire begyógyulnak a sebeim...

beleugat 2016.11.24. 20:24:45

Gyűlölöm, amikor valaki úgy ír, hogy az ékezetek a másik irányba dőlnek, mint ahogyan kellene a magyar helyesírás szerint. Az ilyen emberek mind sekélyes faszok. Mohaman, te is egy sekélyes fasz vagy.

Wundermax 2016.11.24. 20:37:26

@beleugat: gyűlölni tudni kell :) egyébként, szerény véleményem szerint egy kattant, szétdrogozott faszont, aki romokban hever, legalábbis furcsa dolog gyűlölni. Nekem inkább fáj, h van, illetve parasztnak tartok h pénzt kér és h így teszi. csak dollár. lol

Wundermax 2016.11.24. 20:41:14

@Wundermax: aztakurva, kivágták belőle a csávót :D azért vannak a jó barátok...

Lilith.Inanna.1 2016.11.24. 20:43:40

@Wundermax: Na nee.Megnéztem fészen de sose jöttem volna rá.Jól leamortizálta magát Troty Lee.

Wundermax 2016.11.24. 20:48:32

@Malac van eladó: na, ezzel megfogtál :) nem tudom eldönteni ugyanis, h magamat sajnáljam jobban vagy azt a szerencsétlen motort, vagy azokat az embereket, akinek ez zene készült :D

Lilith.Inanna.1 2016.11.24. 20:53:29

@Wundermax: Barátnőm (35 éves) Troty Lee-nak hívja a haverom, mert ő mindig leöregasszonyozza.Innen a név és tetszik. :D

Wundermax 2016.11.24. 20:53:34

@Wundermax:

A gombahölgy vár a vőlegényre
A gombahölgy vár a vőlegényre
A gombahölgy vár a vőlegényre
A gombahölgy vár a vőlegényre

A gombahölgy várja az udvarlóját,
vagyis, a kaktuszhölgy!

Tehát, a szúrós kaktuszhölgy, elpirulva, pironkodva,
Olyan, olyan középkorú hölgy, olyan 54-5-6 éves,
és vár egy ilyen fiatal kexpartnert.

Erre pedig a kis pirospozsgás,
gombafejű, nebántsvirág nagyot púzik,

A két mókus pedig hancúrozik,
és a gomba az elszólta magát,
de a kaktuszhölgy pedig pironkodva,
juj-juj-juj

Mostan egy-két perc, amíg ez a púszag itt terjed,
és ha megérkezik az udvarló,
pont azt fogja hinni, hogy én púztam,
olyan 54 éves koromban,,,

Hát, jaj, milyen csúnyaság,
nekem egy, a nózimról lóg itt a harisnya
Hát, milyen érdekes, hogy a nózimról
lóg itt a harisnya

Hej, itt van! Kitaláltam! Tehát

A gombahölgy vár a vőlegényre
A gombahölgy vár a vőlegényre
A gombahölgy vár a vőlegényre
A gombahölgy vár a vőlegényre
A gombahölgy vár a vőlegényre
A gombahölgy vár a vőlegényre
A gombahölgy vár a vőlegényre
A gombahölgy vár a

Vágó dolog, életbe vágó dolog, hogy,
életbe vágó dolog, hogy,
Joli plusz Zoli!

A másik oldalon pedig egy másik
életbe vágó dolog, hogy,
Zoli plusz Joli!

Wundermax 2016.11.24. 20:55:29

@Lilith.Inanna.1: most estett le, h a troty-t, vagyis troty-ot, azt nem angolul kellett volna feldolgoznom :) de azért köszi az infót :D

2016.11.24. 22:59:46

@kifli: Dollárban, ugye? Mert a magyar forint már nem is jó a művészúrnak.

@Wundermax: Aszongya: "Aki szeretnè tàmogatni a munkàssàgom jò tanàcsok helyett."

Nekem van egy tanácsom a számára - teljesen INGYEN.
Akármit is szed: vagy felezze az adagot, vagy duplázza meg!

kidette 2016.11.25. 03:59:48

@Malac van eladó: több mint 7 millióan nézték meg, hogy miként riszálja magát az a cép asszony a szegszuális otthonkájában!!!!
7 millió

dreamhotep 2016.11.25. 04:59:51

büdös ember a mohaman nagyon érezni szagát
egy putnoki kuplerájban harapták le a faszát
hollaré-hollaró ...
nem én vagyok a szikretmen ne adjatok forintot
de ha adtok akkor abból tekerek egy jointot
hollaré-hollaró ...
vérző fülű magyar testvér kösz dollárod, euród
hálából így jövőre jön a happy gang reload
hollaré-hollaró
támogasd a munkásságom rolika csak ennyit kér
de vajon aa bumsakalakamileyenalakezalala mennyit ér
hollaré-hollaró...

potter03 2016.11.25. 05:58:31

Miért nem dolgozik? Ahogy az összes jóravaló cigánytársa

sztogramm 2016.11.25. 06:47:32

#krécsenabrécsen #KLACCSA újreakciós videó Mohalámacsajjal:

www.youtube.com/watch?v=DSoMwOHAgqM

Nyúlkásfülű Koc 2016.11.25. 07:56:14

Ha Mohamannak ajándékozna valaki egy dán dogot, ő lehetne az új Baszont.

Pls.

digitime 2016.11.25. 11:32:15

Nem értem, és nem is akarom.

Georges 2016.11.25. 16:00:17

@Wundermax: Bocs, de amikor magad lájkolod, olyan, mintha leszopnád magad.

Georges 2016.11.25. 16:02:52

A hajléktalanok nálunk is már csak Eurot fogadnak el.

sztogramm 2016.11.25. 16:28:29

s

https://www.youtube.com/watch?v=DSoMwOHAgqM

Wundermax 2016.11.25. 18:05:21

@Georges: bocs, de egyrész nem lájkoltam magam, másrész fogalmam sincs hogyan kéne lájkolnom magam. asse tudom itt lehet-e egyáltalán lájkolni

másszóval, bocs, de nem :D

Ámon von der Vogelweide 2016.11.27. 20:27:27

fogyatékos szerencsétlen... mondjuk pont ezen indok alapján lehetne támogatni...

Sok Sokk 2016.11.28. 09:09:53

Ez csalás!! Ez nem Mohamann! Ez valami Roland Meggyes!Vissza akarnak élni a Művész Úr pozíciójával!
süti beállítások módosítása