Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukisag (5) szupercukiság (14) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Bödőcs Tibor: Ma van A magyar költészet napja!

2017.04.11. 12:38 | Subba Dirty Detty

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr7012416887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nap 2017.04.11. 13:11:52

első nap az iskolában
becsengetnek-e vajon
hazamehetek-e végre
vagy meggyógyítják agybajom

Nap 2017.04.11. 13:15:04

a politika neked csak játék
nekem meg drága dolog
ha ellopod mindig a másét
az még nem hatalom

dementia praecox 2017.04.11. 13:38:37

Ez annyira vicces volt, hogy még az áderes tartalmaknál is sokkal viccesebb lett, pedig az áderes tartalmaknál még egészen konkrétan meg voltam győződve arról, hogy ennél már nem lehet semmi sem viccesebb a világon. S tessék, sikerült túlszárnyalni a non plus ultrát, amiről elhamarkodottan úgy ítéltem, hogy viccesebb már semmi sem lehet utána, s ezért bebizonyosodott, hogy mégsem volt non plus ultra. A non plus ultra ez itt...

2017.04.11. 13:42:36

hm... József Attila?
Szegény forog a sírjában...

Csak úgy...:
www.youtube.com/watch?v=3eRCIeKo7TU

Legyen moslék, legyen ól
Legyen meleg,legyen hol...
A fehér legyen fekete
Megeszem csak tedd ide!

Mindent megeszünk
Mindent mindent
Mindent megeszünk
Mindent mindent

Örülök a világnak
Nem baj hogyha levágnak
Kapjak inni naponta
Legyen pina az ólban

A gazda okos nagy ember
Röfögök neki,hogyha kell
A fehér legyen fekete
Megeszem,csak tedd ide!

dementia praecox 2017.04.11. 13:59:35

@Neytiri1:
Amíg te dugsz, nem
Kell a Seduxen
De hogyha nem jössz,
Beveszek hármat
És hogyha rossz leszel hozzám,

Még harmincat hozzá
És akkor másmilyen
Gyönyörök várnak
De amíg te dugsz engem
Én benned bízok,
Nem a Seduxenben...

2017.04.11. 14:10:07

@dementia praecox:
Te vagy, aki csinálhat valamit és nem én...
hidd el, nekem akkor kellesz
ha már senkinek sem kellesz
hidd el, nekem akkor vagy jó
ha már senkinek sem vagy jó
nekem akkor vagy a legjobb, ha már mindenkinek rossz vagy

dementia praecox 2017.04.11. 14:21:48

@Neytiri1:
A soha nem látott hölgyet keresem
Néha egzaltáltan és hevesen
Igazán nem értik, csak kevesen
Lehet, hogy én sem értem
De szeretem, tetszik nekem

parazita666 2017.04.11. 14:34:30

Méretes szemölcsök vannak Lülyő nyakán. Guszta.

Dr Szopjatok Le Mind (törölt) 2017.04.11. 14:37:43

2017.04.11. 15:51:21

@dementia praecox: "Let us go then, you and I
When the evening is spread out against the sky..."

dementia praecox 2017.04.11. 16:04:56

@Neytiri1:
When I was a child
I caught a fleeting glimpse
Out of the corner of my eye
I turned to look but it was gone
I cannot put my finger on it now
The child is grown
The dream is gone
I have become comfortably numb

2017.04.11. 16:43:45

tisztelt szerkesztőség!
ne csináljátok már, mert már én fakadok sírva ezek után a kedves, becsületes lelkiismeretes magyar kormányért akik a magyar nép érdekeit előtérbe helyezve csak miértünk élnek és dolgoznak éjt nappallá téve.

Georges 2017.04.11. 20:36:06

Tudtam én, hogy G. Orbán szülte mészárost. 3 hónapra.

Dr Szopjatok Le Mind (törölt) 2017.04.11. 22:00:48

@Georges: „Remélem, elüt a vonat.”
Milyen vonat, ami a seggedből kitolat?

Amúgy meg:
pitbull pörög a faszomon
a seggét meg jól kinyalom!
pitbull gecci fröcsög az arcomon.
irány a diszkó-téka
aki nem szop le, azt a pitbull kúrja seggbe!
mostmár kell neki egy név!
Adolfnak hívom a kis geccit.
leharapta a nagyanyám bal mellét!!
tegyétek be a Happy Gang-et, hogy Adolf ül majd a heréteken.
nekem is lenyomta a golyóm szanaszét
a hülye fasszal csajok bazzeg nenézzetek má' hallod!
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee-eeey
leszopsz? vagy nem leszopsz!
naná, hogy a faszom miatt, jöttökide!
hogy a tövig nyomjam, dawnkóros picsátokba
persze, hogy nem fogom, segglyukammal leszívni a csiklótokat!!!
Adooolf!!! - a mellbimbót rágja...szádba adja.... Adooolf!!!!
hozd ide a makkot! üüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüghhhhhhhhhhhhh!!!
tudod: addig tanulj, ameddig lehet!!
pedig a postás a legnagyobb buli! hiába szopod le a faszt! fasz!!
a faterod, mert a postás a seggedbe mélyebben nyom! szevasz!
hozd ide a barátnődet!! aztán, küldd el a picsába eeeeeeel!!
nagyanyámnak rákulázok még a melle helyére....
Adolfot meg leszopom cserébe! - szevasztok

Ez egy libsi mondóka, amúgy.

vénkujon 2017.04.11. 22:07:55

@Dr Szopjatok Le Mind: kűdd el a magyaridőknek. igencsak bevesznek maguk közé. utána dokkolhattok egész nap:)

Georges 2017.04.11. 22:09:12

@Dr Szopjatok Le Mind: Mi volt ez a vonat-kitolat rím? Komoly hanyatlásnak indultál. Ez kb. olyan 3-4 éves gyerek szintje. A többit persze nem olvastam el, te mindenkit leszopott.

dr Szopjatok Lemind 2017.04.11. 23:27:49

@Georges: „Ez kb. olyan 3-4 éves gyerek szintje.”

Ja, neked válaszoltam, mit nem értesz?

szarok rája 2017.04.12. 07:48:02

Tátod itt a szádat,
Tenyereddel csapkodsz,
Csodálod picsámat

Bevérzett és szaftos
Szemedben imádat,
Az öledben laptop

Dörzsölöm ágyékom,
Megrándul a faszod
Nem vetett árnyékot

Nem láttad anyádat,
Sóhajtott egy nagyot
Sápatag spermádat

Szőnyegre csorgatod
Üzenetet kapsz,
Majd később folytatod

Ott, ahol most laksz,
Este néha futsz
Nyomot sosem hagysz

(Mészáros Lőrinc) tudsz
És mindig rendet raksz,
Mert apádra ütsz

Georges 2017.04.12. 09:14:11

@dr Szopjatok Lemind: Semmi eszközöd nincs, csak idézni tudsz. Értem én, hogy 3-4 éves gyerek szintjén vagy, épp ezért vagy imáTTTTkozó. Többre nem vagy képes.
süti beállítások módosítása