Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Blogajánló: Proli dolog kajajeggyel fizetni?

2010.01.26. 02:41 | Subba Gecy

Szerintetek proli dolog kajajeggyel fizetni? Lehet Milánón kívül normális cuccokat kapni ezen a kibaszott kontinensen? Ha ilyesmiken gondolkozol, mi tudjuk hol találod meg a kielégítő választ! Egy magyar srác blogja: B (legyél) THE BEST (a legjobb)! (Tuti, hogy egy retardált haverunk írja viccből, vegyetek el tőlünk mindent!!)

Szerintem csomó dolog van, amiről úgy érezzük, hogy lehet, hogy gáz, ha csak egy kicsit is. Szóval volt egy csomó kajajegyem már marha rég óta, de sosem mertem vele fizetni. Mert szóval egy kicsit olyan izének éreztem... De elég sűrün rendelek sushit, és most is akartam, és akkor arra gondoltam, hogy mi lenne ha mégis a kajajeggyel fizetném ki, a pénzből meg letöltenék pár játékot az itunes-ról. De hát azért megint bennem volt, hogy mit fognak szólni, a futár meg minden...Úgyhogy van egy ismerősöm, aki vendéglátós, pincér, vagy pultos, sosem tudom, mindegy szóval felhívtam hogy szerinte mennyire ciki, ha valaki kajajeggyel fizet? Erre azt mondta, hogy ahol lehet, ott végülis nem gáz, csak egy picit lehet mondjuk prolis, de annyira nem vészes. De mondjuk a Bock Bisztróban ne kérdezzünk rá, mert ott furi lenne. Úgyhogy nyugodtan fizessetek kajajeggyel, ahol lehet, mert ugyan nyilván nem cool, de annyira nem is gáz.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr231699643

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Inkább análba kompresszorral! 2010.01.26. 16:22:18

Mielőtt egy fél pillanatra is azt hinnétek, hogy én senkin sem szoktam szánakozni, most elárulom, hogy igen. Csak az interneten ezt az érzést annyira nem nehéz elfedni, most meg konkrétan úgy érzem, hogy nem is kell.  Fikázni továbbra is főké...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.01.26. 13:10:37

@Virgogirl: A bio nagyon COOL, AZ TUTI! kérdezdd csak meg Coolékat!

most tényleg azé mérgezzem a világ amúgyis full szar levegőjét, hogy legyen "onnan" COOL cuccunk?
És később hol fogunk COOL-kodni, ha ilyen szar kis semmiségek miatt tönkretesszük amúgy COOL világunkat?

Rosszindulatú Vászka 2010.01.26. 13:11:59

@S'hark: röstellem, de nem értek egyet. Monnyuk, ha kipécézel egy kis életművel bíró filozófusot és betanulsz pár sokféle élethejzetre alkalmas közhejet meg frázisot onnan, az naon kúl, mer a Csajszyk buknak az okos fijúkra.

Szal Níccse meg Hejdegger meg Kant kiesik, ám a Csanbuddhistákkal lehet rajozni, egy-egy patent szentenc szinte mindenre jó. Meg relevánsan sztem Pangloss mester is jó lehet nekik :)))

tvtvtvrtko 2010.01.26. 13:13:02

Ez biztos kamu! Az a hulye, aki leall veluk a kommentharcot vivni. Az eszreveheto, hogy van 4 beepitett arc (eric, ixdé, rydyck, danny diamond), akik egymasra kommentelgetnek mindig, a stilusbol es a helyesirasi hibakbol itelve azt sem zarnam ki, hogy ez a 4 nev ugyanaz az ember.

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.26. 13:13:08

@Lewyke: sztem előbb-utóbb lesz új, cool bolygó, és a gázos földieket ugyanúgy le lehet majd szólni, mint a proli pestieket

@Over: :DDDDDDDDDDD

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.01.26. 13:13:34

@spájdernecc: Köszönöm:) Igazán informatív vagy:) Egyébként van egy álmom gummicsimma terén! Tavaly láttam egy körömlakk rózsaszín csillámokkal meghintett gummicsimmát! Na olyat!Mondom is Pasimnak hozzon nekem olyat Inglisből:)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.01.26. 13:15:38

@Rosszindulatú Vászka: Megint röhögőgörcs:) Bocsi olyan élményem van Béjwacsékkal!!!!
csak ennyit mondok: SAaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:)
juj ha tudnátok:)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.01.26. 13:16:38

@S'hark: Én keverem, de rendesen:) Ami az egyéniségemnek szimpi:)

Rosszindulatú Vászka 2010.01.26. 13:16:50

@Over: ne is mondd, én ismerek egy szegény családot, hát elég ciki, hogy évek óta ugyanazzal a Rolls-szal járnak bálozni. Baszki ojan szegények, hogy még a kertészük, meg a sofőrjük, meg a pesztonkájuk is szegény. Annyira zsenánt...

@Lewyke: a bio kajánál nagyobb szélhámosság sztem nem van. Meg pont emberiségellenes is. Pl. az a ferdeszemű júzer aki éhenhal, sztem nem sérelmezné a génkezelt éteket, csak azért mer esetleg pár évvel hamarébb megboldogul, ellembe elfogyasztása meg ad neki pártíz év egérutat. Vicces dolgok ezek. Külön poén nekem a biotej meg a biohús.

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.26. 13:17:26

@Rosszindulatú Vászka: vászka, vászka. Azért mert a Golf kettőre ráteszek egy spoilert, meg versenykormányt, az még nem sportautó. Aki olvasott a Csanbuddhistákról, meg, Hallott már Freud-ról, az még nem filozófus. Amúgy meg filozofálni úgy is lehet, hogy nem ismered a tanokat. Mert hát neked is lehet olyan gondolatod, amit esetleg már valaki megfogalmazott valahol (esetleg egy nagyobb lélegzetvételű művének részeként)

Amúgy a kedvencem:

Immanuel Kant, but Heinekken!

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.26. 13:18:37

@Lewyke: Az nem cool. Fogadok még példaképed sincs. :)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.01.26. 13:19:56

@Over: ne kocsizzunk!!!!!
Bio vagyok!
Ja figyu! Ha nekem vagyis a banknak, amitől a hitelt felvettem, csak egy háza van, de autónk nincs akkor én mi vagyok? Már,ha a szegénynek egy háza+ egy autója van?????

Rosszindulatú Vászka 2010.01.26. 13:22:22

@Lewyke: Sauni az a Erika Eleniák volt ugye?

Csóringer uncsiöcsém, mikor ment a jenkikhez ösztöndíjjal, totál összezuhant. Ment a bícsre fuldokolni, hogy majd jól megmenti egy ijen veres feredőruhás démon és csupa dagatt zsírjenkit lelt csak. El is ment a kedve az egésztől.

Over 2010.01.26. 13:22:42

@Lewyke:

Akkor te csak 3 lájk pontot érsz, ilyen eccerű. A vak is látja.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.01.26. 13:23:03

@Rosszindulatú Vászka: nem úgyám vagyok éne bio!
Itthon nem permetezek a kertben, megnézem mit eszek, de nem 5000 kilométerről hozatott borjúkat! A piacon, ha mi almáink elfogytak az öregnéniknél veszem meg a pótlást, nem a nagybanisoktól!Sok kis dolog ami tök cool szentem:)

admad 2010.01.26. 13:23:37

ez a blog emberiség ellen elkövetett bűncselekmény, sztem Erikszí személyében eljött az antikrisztus!

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.01.26. 13:27:18

@Rosszindulatú Vászka: Direkt fuldokolt? látod ez volt a baj:) Ezért ment csak egy hambijenki menteni! tanujjon belőle! Pameláék meg jót rötyögtek közben:)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.01.26. 13:28:27

@Over: Bakker mindjárt elkezdem magam sajnálni:( Mi lesz így velem! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Rosszindulatú Vászka 2010.01.26. 13:31:13

@S'hark: én öt-hat sör-kuplung kombó után very nagy filózófer leszek pl :)))

@Lewyke: megin nem figyelsz. Ha veszel egy böszme jenki elektronyos- avagy japó benzin-teszla kombós műterepjárót vagy ijesmit, az tökre trendi. Asztat nemtom, az a sok akksi, meg a nem kissebb fogyasztás, mint egy rendes autónál mennyire környezettudatos, ámde a sznobriadó esetébe is rajozhacc vele a belvárosba. A sok büdös proli nyomorog a buszmegállóba, te meg bölcs mosojjal bőgeted a tufa-tufa zajot vagy a bumerángot. Mekkora fíling már!

Persze ijen napokon lehet kicsit lazábban öltöszködni is, pl. színes bézbólsapka, avagy simléáderes leninsatyi, háváj ing meg divatsusesz. Az igazán egyéniseggek meg gyulás sapkában ülnek be a kocsiba, hogy ezzel is kitűnnyenek. Ahogy a híres brit buzi, Oszkár Vájld (nem, nem rokona a Misel Vájdnak) monta: kövezzenk meg, üssenek, csak beszéjjenek rúlam. Nemám elsikkadni a szürkeseggbe!

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.26. 13:31:23

@Lewyke: szerintem legyél emo. Azok legalább egyéniségek

Over 2010.01.26. 13:32:19

@Lewyke: Viszont így subba keretein belül megszavazunk neked még 5000 lájk pontot. Ugyan tökre sikeres, meg trendi na az nem leszel tőle, de korlátlanul fikázhatod azokat akik viszont igen.

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.26. 13:32:26

@Rosszindulatú Vászka: Akárcsak én. 5-6 sör után értem az élet értelmét. Ami nem is lenne gáz, csak az ivócimboráknak meg is próbálom elmagyarázni:)))

gabcigirl 2010.01.26. 13:34:43

Maj' biztos nem fizetek kajajeggyel és kukába dobom mert valami általam korábban sosem látott műmájer-partihuszár felszolgáló a zselés hajával nem csípja. Nemár !!!:)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.01.26. 13:46:52

"Asztat nemtom, az a sok akksi, meg a nem kissebb fogyasztás, mint egy rendes autónál mennyire környezettudatos"
No látod! Azt viszont én pontosan tudom, hogy a lábaink mennyire környezetbarátiak:)

Figyelek én esküszöm, csak már a fordításba is beleírtam, hogy COOL és szerintem a megrendelőnek nem igen fog tetszeni:)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.01.26. 13:47:45

@S'hark: Aha! De idősebb nő is lehet Emós? az is COOL?:)))

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.01.26. 13:49:01

@Over: Nekem nem COOL fikucizni másokat!:))))

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.26. 13:51:28

@Lewyke: szerintem nyuggerként már nem cool a halált várni. akkor neked valami tökre valami hippy style kellene szerintem. Tudod, olyan lázadós. Szupcsi lenne

eznemisénvagyok 2010.01.26. 13:52:04

Szerintem ezek humoristák, de most már tutcsi! :o)

ixdé: "a lenyegi kulonbseg h a languszta farkat zabalod a kiralyraknak meg az ollojat meg a labait" - azt nem értem, hogy ha 4 féle rákról szedik össze a testrészeket mért nem csinálnak 1 rákot amin ez mind rajta van? mert így fölöslegesnek tűnik 4ből legalább 3rák.

igazából csak ezt nem értettem, a Lidl borral nyilván vicceltek, azé az lejött a boros posztból, hogy nem kúllistás. XD

Over 2010.01.26. 13:54:01

@eznemisénvagyok: Igen ezen én is vonyítottam egy sort. Isten teremt a sznoboknak direkt egy rákfajtát amit teljes egészében fel lehet zabálni. Lájkolnám.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.01.26. 13:57:58

@S'hark: Az az idő még nagyon messze van:) De már 16 sem vagyok:) Lázadni meg majd megyek az új tetkómmal tüntetésekre:) jaj tényleg ode kellene majd egy új style! tudsz valamit ajánlani?

virus 2010.01.26. 14:00:24

Istenem akkorát röhögtem,de tényleg.....

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.26. 14:00:31

@Lewyke: Akkor velem egykora születésű lehetsz.
Tetkókban nem vagyok otthon. De szerintem mindig más a cool, tehát a legjobb lenen vlaami lemosható, és akkor minden bulcsiban ilyen trendi lennél.

Bellagio 2010.01.26. 14:03:40

@Over:

Pedig a legtobb brit popzenesz tipikusan az eletkeptelen kategoriaba tartozik :)

Over 2010.01.26. 14:08:15

@Bellagio: Ez mondjuk igaz:D. de végtelen balfaszságukban valahogy isteni rockzenét csinálnak.

Nem tudom hogy jön nekik össze, de összejön:P

Na jó, no hari xD

Antonia40 (törölt) 2010.01.26. 14:08:55

@Rosszindulatú Vászka: a Mammut alagsorában is van biobolt (elég nagy választékkal, bár kolbász-zsír jellegű pálmazsírt ott sem kapok). Ki tudja hol lehet fellelni nagy Budapesten?

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.01.26. 14:10:56

@S'hark: Hopp tényleg az igazi tetkó az trendi? Vagy netán-tán egyéniségromboló? Én valami echte rucira gondoltam segítségkéréskor a rózsaszín gummicsimmámhoz:)

Bellagio 2010.01.26. 14:11:35

@Over:

Azert a Verve-os gyereket nagyon felpofoznam.

Nem utnem, nem ferfi :)

Feketecsuklya 2010.01.26. 14:12:08

@Antonia40: Mire kell ez neked?
Ha csak sütni, akkor pl. a Metroban 25 kilóst is találsz.
Nagyon finomított meg szerintem a Herba házban lehet.

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.26. 14:13:49

Szerintem akkor trendi, ha a felvarrás után kb 2 héttel lelézerezteted. Attól függ milyen alkalomra veszed fel a rózsaszín gumicsizmát. Egy kommersz bulcsiban egy iskolai egyenruha tuti pasizós kombó lehet hozzá. 50-es, cool pasik buknának rád. Színházba vegyél hozzá valami nyakkendőt is, mert hát azért elegantnak is kell maradni.

Over 2010.01.26. 14:15:41

@Bellagio: :D:D:D:D

Én régóta szeretném összecsapnia két Gallagher fejét, főleg mióta annyira bunkók lettek, hogy szétcseszték az Oasist.

Damon Albarn tűnik egyedül ébkézláb emberi lénynek. De lehet hogy csak elszívta az agyát azért van nyugton...

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.01.26. 14:21:15

Tetkón mazsolázhatnánk egy ideig még:)
A csimmi csakis a tüntetésre!
A többi ok, de nem kell pasi:)

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.26. 14:23:18

@Lewyke: a tetkó szép....máson:)
A kiscsimmi pedig öltöztet szvsz...minden helyzetben:)
nem kell pasi? akkor te minek jársz bulájozni? Még egy gyors kufircra sem vagy hajlandó? olan uncool vagy:)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.01.26. 14:28:41

@S'hark: Van Pasi, azé nem kell, tudom az sem cool, hogy monogám vagyok:)
Gyors kufirc????? Hááááááááát, ezt most itt nyitva hagyom:)Olyan sokrétű lenne a válaszom, hogy nem bírom binárisan megfogalmazni:)

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.26. 14:31:08

@Lewyke: jajjj...olyan konzi vagy. Az hogy monogám vagy az nem hogy nem cool, eccerűen őskövület. Ma már trendi csak akkor vagy (és persze cool), ha nyitott vagy pl leszbi kapcsolatra, vagy szívesen kipróbálnád egymás f@szának szopkodását:)

ÉS jó hogy van egy állandó hapsi, aki elvisz vacsizni, meg vesz neked guccsi cuccokat, de a kaland is kell...Éééérted?:))

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.01.26. 14:34:51

Az utolsó mondat mögött rejtőző linknek mi köze a poszthoz?
Nade akinek égő megveszem 70%-on :)

@Lewyke: Ne hallgass rá, monogámi a rulz :)

spájdernecc 2010.01.26. 14:39:24

@Lewyke:
a féldelfin fölé egy decens triamarán japán bálnakutatókkal pl kúl

spájdernecc 2010.01.26. 14:43:30

@spájdernecc:
frászt
varrni nem kúl
csak plasztikai jelleggel

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.01.26. 14:45:56

@S'hark: Annyira szar az életem, ma már annyiszor bebizonyosodott! hogyan álljak így gyermekeim elé, és hogyan tanítsam így Őket az ÉLETre?
"szívesen kipróbálnád egymás f@szának szopkodását:)" Ezt most hogy?

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.26. 14:46:16

@spájdernecc: nem cool magadat kijavítani. hacsak nem lettél a partidrogoktól skizo. Mert az cool

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.26. 14:47:32

@Lewyke: szerintem olvass fel nekik minden este egy blogbejegyzést a bthebestből.

Igazad van..egymásét szopkodni nem cool. magadét kell. a mester is megmondta.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.01.26. 14:48:31

@spájdernecc: Imádom, mikor emlékeznek szavaimra:) Ha lerajzolod szépre magamra varratom:)

spájdernecc 2010.01.26. 14:51:45

@S'hark:
köpök rá :)
már az öregapám is proli volt, a kutyaugatás meg nem hallatszik az égig, így bátran vonyítok :)
@Lewyke:
Váseny a grafikus, és ugye nála hízelgéssel szinte bármit :))

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.26. 14:51:54

@Lewyke: Marylin bácsi talán megtette (de ő kivetette a lengőbordáját), és azt mondják 20 alatt még nem annyira kötöttek az ízületek és az izmok. Erről lemaradtam, azt hiszem.

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.26. 14:53:14

@spájdernecc: és nem szeretnél kitörni a proli lét szorításából? Lecserélni a kommersz sörödet egy Tequila sunrise-ra? NEm érzed, hogy megfojt a posvány?:)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.01.26. 14:54:51

@spájdernecc: Bepróbálkozok:)
@S'hark: Mindenki annyi amennyinek önmagát gondolja:) ha tényleg vonz eme élmény hát irány a sebészet:)

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.26. 14:57:26

@Lewyke: csak azért vonz mert cool.:) tudod...megfelelni minden áron

spájdernecc 2010.01.26. 14:57:36

@S'hark:
őszintén?
nem a fenét nem :)
de ezt dobta a gép.
Viszont innen a dágványból jól látszanak a gyökerek. mindenféle értelemben.
Megaztán ugye a gravitáció sem űzhet komolyabb tréfát az emberrel :)

dnd 2010.01.26. 14:58:48

Úristen, megszületett a magyar Zoolander!

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.26. 15:00:10

@spájdernecc: :) azért szerintem tisztázni kellene a fogalmakat illetve jelezni, hogy milyen szövegkörnyezetben gondoljuk. Mert egy subbán emlegetett proli nem egyenlő e bthebest blogon emlegetett prolival szvsz.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.01.26. 15:04:46

@S'hark: @spájdernecc: Én, mint azthittehogyCOOLésegyéniségetnemnélkülöző anyuka elindulok proli módon gyalog snassz ruciban testfestés nélkül az oviba:)
Puszz mindenkinek:)

spájdernecc 2010.01.26. 15:05:21

@S'hark:
persze
még fénykoromban időnként szürcsültem néhányszor /eufemizmus rlz/naphegyi srácokkal az Avar teraszán. ott azért néhányuknál volt hozott anyag materiális, kulturális és szocializálódás szinten egyaránt.
ennél a BESTe gyereknél simán csúsznának proliba, mert a Tabánban bizony megitták papírkorsóból is a Lóbányai Egerest :)

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.26. 15:06:25

@Lewyke: további szép napot. gyereket szülni..olyan uncool.. miért nem vásároltál egy béranyát, ha már mindenáron porontyokat akarsz. Most költheted a zsét mindenféle plasztikára.

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.26. 15:08:13

@spájdernecc: hmmm..én falusi gyerek voltam, így hát rám inkább a paraszt szó illik. De szürcsölésben én sem voltam válogatós anno. Mint ahogy füstölnivalóban sem.:)

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2010.01.26. 15:08:36

Bányek, nem, és nem, és akkor sem tudom eldönteni, hogy vajon komoly vagy sz*patás az olyan hozzászólás, hogy

"sztem nem gáz, mitté mekiszinten meg futárnak teljesen elmegy, viszont ilyen étteremben, ahol jön a pincér meg felszolgál, ott én úgy érzem, h hülyén jön ki."

vagy mondjuk

"Jaja, szerintem sem olyan ciki a kajcijegy, végülis az is pénz. De azért jogos a kérdés, nem? És abszolút igazad van, nyilván én is mindíg kártyával fizetek, ha véletlenül nincs nálam huszas. Mer hogy néz már ki, hogy adsz egy ötöst, meg két ezrest, majd számolgatod, meg keresgélsz a pénztárcádba, mint a Marinéni a közértben, mikor áll sorba a kefírér."

Ilyen étteremben, ahol jön a pincér meg felszolgál??! Kajcijegy?! Mindíg?! Huszas?! A jelek szerint van élet az agyhalál után...

Jesszusom, az ilyen arcok hova járnak? És hol élnek? Mit esznek? Ők is levegőt lélegeznek, mint a földiek?
Úgy szeretnék látni, csak egyet-kettőt! Sajnos sehol nem futok össze e teremtményekkel.

Proli vagyok, tudom. :'(

spájdernecc 2010.01.26. 15:12:04

@S'hark:
gondold én a rózsdombon legeltettem a kecskét? :)

hopp-hopp 2010.01.26. 15:14:53

ez egy nagy monopoli - és lehet benne játékpénzzel fizetni :).

én megkérdem - *lehet játékpénzzel fizetni?* - mosoly és jön az igen vagy a nem.

ilyen eccerű!

vagy full-extrás jegyrendszer - átírva kapitalizmusra.

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.26. 15:15:45

@spájdernecc: hát nem tom... nem vagyok népességnyilvántrató. És pont lefosom, hogy ki honnan jöt.. az érdekel, hogy most mit mond, és mit tesz, és mi a véleménye.

hopp-hopp 2010.01.26. 15:15:47

kinek jut ma sushira???

és holnap?

spájdernecc 2010.01.26. 15:17:55

@S'hark:
S'hark 2010.01.26. 14:46:16
@spájdernecc: nem cool magadat kijavítani. hacsak nem lettél a partidrogoktól skizo. Mert az cool
bocs
nem tudtam kihagyni :)

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.26. 15:18:56

@spájdernecc: de én csak hejesirást javítottam:)

spájdernecc 2010.01.26. 15:19:05

@hopp-hopp:
akinek égő kajajeggyel fizetni

Plumper 2010.01.26. 15:19:14

A POSZT írójának üzenem (aki 15 éves lehet), hogy majd kinövi a hülyeségeit! Különben ki f@szt érdekel, mit szól a futár, vagy a pincér?! egyikük sem milliomos, hogy a fizetésből élőket lenézze!! én pl. rendesen dolgozok, és kapok kajajegyet. MUNKA, ez lehet, hogy a csőnacis-sportcsukás-japánhajú plázapatkányoknak ismeretlen fogalom.

spájdernecc 2010.01.26. 15:19:39

@S'hark:
soha, de soha ne mentegetőzz :)

spájdernecc 2010.01.26. 15:23:25

Duma :)
a tévedéseken átlépünk, aki magyarázkodásba kezd, az vesztes

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.26. 15:24:17

@spájdernecc: lehet. Lehet ezért sem írom én a bthebest.blog.hu-t.

spájdernecc 2010.01.26. 15:28:49

@S'hark:
hát ez az :)
gondolom, még egy kurva királyrákról sem tudod eldönteni, hogy norvég, vagy labradori :)

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.26. 16:03:15

@spájdernecc: De..mert láttam a diszkóverin, hogy hol halásszák a prolik.

Stimpak 2010.01.26. 16:10:27

Áá, gyerekek, most komolyan, el ne ijesszétek már ezeket a szerencsétleneket a postolástól, amióta megtaláltam ezt a blogot van értelme az ebédszünetnek. Tudjátok, milyen kva unalmas ez az iroda? Ne tudjátok meg. :)

spájdernecc 2010.01.26. 16:11:46

@Stimpak:
nem szép dolog ám félistenek után leselkedni a kulcslyukon :)

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.26. 16:12:27

@Stimpak: nyugi, tudják ők (és ezt meg is mondták),hogy amint kiéltük rajtuk a frusztrációnkat, azonnal le fogunk lépni, és ők meg tovább igényeskedhetnek

spájdernecc 2010.01.26. 16:15:41

@Virgogirl:
látom azért meghagytárok nekik a fontosság édes érzését :))
bár, amilyen páncélbuborék van körülöttük, fel sem fogják, amit mondtatok

Stimpak 2010.01.26. 16:30:57

Uh, ok, megnyugodtam. Hirtelen olyan érzet fogott el, mint amikor a vécébe esik a leszakadt alsógatya-gomb, és egy pillanatra még megvillan, aztán volt-nincs, nem látom viszont, hiába vetem magam üvöltve könyékig utána.... Bocsánat a finomkodó hasonlatért...

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.26. 16:48:00

@spájdernecc: @Stimpak: áh, szövegértésből egyes. Pontosabban, abszolút szelektív szövegértés...

Rosszindulatú Vászka 2010.01.26. 16:55:20

Aki az édi tetkók miatt rinyázik, annak nyugcsi van, mert vagy übertrendi, napi szinten aktuálisat köll a henával csináltatni - ez monnyuk habpartira nem kúl, de az úgyis annyira prolis, mennyire zsenánt, mikor a fúlos ünögöm öszedisznozzák azok a prolik, persze, ha féléves retrószerkóban menünk az már jó - vagy van még a 4-5 év alatt felszívódós tetkó, azzal meg az a gond, hogy azokm a tekós soppok meg varróművésza rcopk 2-3 év után szoknak felszívódni, a tök ciki minta meg nem mindég.

lilly.alien 2010.01.26. 17:54:46

Helló, újra! Na, mizu? :)

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.26. 18:18:58

@lilly.alien: csend, hullaszag, és a pszicológus szerint mind frusztráltak vagyunk. Igen, te is.

Szmájli / Trollrühellő 2010.01.26. 18:33:40

na, ez egy igazi subbamocsok. Azért nem kicsit van elszállva magától a kisköcsög és látszik, ahogy egy posztjában is írta, az a legnagyobb problémája, hogy hétköznap zárva vannak a pub-ok, és nagyon szar a forgalom.. Kvadrokezes análfisting-et neki gilette-pengedarabos öklözőzsírral, ha má olyan rohadtul igényesnek tartja magát...

Helikoptert lízingbe · http://csuporgia.hu 2010.01.26. 19:21:00

Zseniális, hogy MENNYIRE nem vágcsizzátok az iróniát. Ezért tart itt az ország... Vigyorogni, nem vicsorogni.
A blogcsi nagyon rulezcsi.
És ne feledjétek: másnak térkép e tájcsi.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.01.26. 20:26:26

Most lehet köcsög leszek, meg tessék nyugodtan visszaküldeni anyámba, de az ilyet ütném kerítésléccel. Hátha vállalható egyed lesz belőle a kúra hatására.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.01.26. 23:50:34

". Egy blog nőknek, férfiaknak és a kettő kombinációinak."

Isten!!!
süti beállítások módosítása