Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Kaland Játék Kockázat!!

2010.06.02. 12:45 | Subba Daddy

Ki ne emlékezne a KJK könyvekre? Az 1982-ben indult sorozat, amit végül 21 nyelvre forditottak le és 16 millió példányban kelt el, ma is kultikusnak számít.  A zagor.hu-ról az összes itthon megjelent könyv letölthető pdf-ben, sőt iPhone-ra vagy iPod Touch-ra is szedhetünk le ha nagyon akarunk. Az igazi fanatikusok pedig vaterán találhatnak néha eredeti példányokat is. Lelkes fanatikusoknak köszönhetően a Gyíkkirály szigete és a Bajnokok próbája, valamint a Halállabirintus játszható online is, csak sajnos nem lehet csalni.

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr22001708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nem vagyok fideszes 2010.06.02. 16:28:29

Én is imádtam purdé koromban, most is megvan legalább 10 eredeti könyvem valahol.

Most pedig megyek a halállabirintusba!

xlac 2010.06.02. 16:28:37

@haromt: Az elátkozott házat én sem eddig azt hittem én vagyok nyomi.:D

moszkvics · http://moszkvablog.blog.hu/ 2010.06.02. 16:32:24

@xlac: Azt végignyálaztam, szerintem "bugos" volt az elátkozott ház (magyarul ekúrták). Végignéztem minden szálat, és nem volt rendes kiút... De lehet, nem véletlenül, nehogymá bárki is azt gondolja, hogy lenyomja Ctulhu-t! :)

moszkvics · http://moszkvablog.blog.hu/ 2010.06.02. 16:34:00

@Subba Daddy: Köszi szépen! Egy kis kárpótlás az ellopott példányért cserébe, nome az emlék, állítólag a 90-es évek egyik legjobb házibuiján lopták el! :)

Nem vagyok fideszes 2010.06.02. 16:34:27

Oké, a bálvány jobb szemét NE akarja senki kipiszkálni!

algi 2010.06.02. 16:43:47

Milyen PDF? Ezek többnyire béna doc-ok.

xlac 2010.06.02. 16:44:32

@moszkvics: :D
Valami számokat kellett összeadni ha jól emlékszem azok nem akartak kijönni.
Én is végignéztem és tényleg nem lehet belőle kijutni de lehet ez a megoldás.:D

tony zionist 2010.06.02. 16:56:24

egy csomót lehet online jáccani nubok

tengersam.fw.hu/kjk/gyksz/index.htm

gyíkkirály szigete meg skorpiók mocsara ütött.

a parazita goncsong vhogy bennem maradt :D

Wagner Úr 2010.06.02. 16:56:29

Iszonyú alapvetések :)

De a legjobb egy magyar könyv volt a műfajban - Sárkányok Háborúja. Sokkal szebb kiállítású volt és hangulatosabb, mint a KJK-k.

Ki emlékszik?

A Khárét szerintem rosszul fordították, mert a 4 verssorban nincs elrejtve az a három szám (vagy nem úgy adja ki sorban), ami kinyitja a végső kaput, ezért agyonbasz a villám (mint Szabó Rozáliát).

A Hét Sárkánykígyóban pedig egy pergamenen kellett volna felfedezni egy számot, de baszki a pergamenen csak maszat volt. (ilyen orkok mutatták egy mocsárban). Ha nem jöttél rá a számra, benyaltad.

tony zionist 2010.06.02. 16:57:56

@tony zionist: jó, mondjuk csak kettő az a csomó, most nézem.

(ehh) 2010.06.02. 17:02:50

fenéket
a tűzhegy varázslójában volt a legnagyobb szivatás, a végén lévő varázslóhoz vezető labirintusban,ott - szerintem hibásan szedték a könyvem bár az is lehet hogy nem- csak teljesen véletlenül lapozva tudtam megtalálni a varázslót
:)

freestate 2010.06.02. 17:41:44

Nálam annyira alapnak számítottak ezek, hogy amikor a sokadik KJK könyv után kezembe került az első "Skandar Graun" regény (A Káosz szava) azt így reklámoztam a haveroknak: "ezt nézzétek, egy KJK amit egyben kell elolvasni, és nem te vagy a főhős". KJK-k előtt nem tudtam, mi az a fantasy:)

Wagner Úr: Az "A sárkány háborúja" volt, nem sárkányok. És imádtam, tényleg nagyon kemény dió volt.

A tűzhegyben meg én is sokat bóklásztam a végén, lehet, tényleg hibás volt? :) Egyszer csak teljesen véletlenül keveredtem ki belőle.

Volt valami gyengébb sorozat is, nem fantasy, hanem modern időkben játszódó, az első címe "Vietnami tombolás" talán, sajnos elég gyengére sikerült, többet nem is láttam belőle.

Dagenham · http://bluejaunte.wordpress.com 2010.06.02. 17:43:51

@Wagner Úr: emlékszem rá, és sehol sem találom, pedig az volt a kedvencem az összes ehhez hasonló könyv közül :(.

Napirajzrajongó 2010.06.02. 17:53:11

Há ez hihetetlen, még mindig benne van az kezemben az a tartás, ahogy a könyv lapjai közé egyenként tettem be az ujjaimat, hogy vissza tudjak menni az időben, mekkora jó is volt ez!

AntiChrist™ 2010.06.02. 17:53:41

@Na_Akkor!: Van vagy 40db Kockásból is, de nem eladó: a gyerek imádja :)
A fent említett aukciós oldalon, egyéb online oldalakon, antikváriumokban, különböző (nem zöldséges) piacokon rendszeresen fel-felbukkannak. Egy-egy jó állapotban lévő példány nem is annyira olcsó.

Veder1 2010.06.02. 17:54:40

A tűzhegynek hibás volt a számozása.

Egyszer játszottam úgy, hogy a karakteremet a tárgyaival együtt tovább vittem a következők könyvre. Már a második könyvnél esélytelen volt legyőzni :)

Athlay 2010.06.02. 17:58:10

@Wagner Úr:

Kaput csuko KETTOS zar
Golem bőrből készült zár
Kéri Fourga és a kEGYes Courga
Nyílj ki NÉGYRE nekem tágra

Szóval megvan az :)

Athlay 2010.06.02. 17:59:16

@freestate:

A tűzhegy nem hibás csak a végén direkt gecizősre van megtervezve a labi, hogy össze vissza bóklássz benne.

Amúgy végig lehet nyomni.

Athlay 2010.06.02. 18:00:06

@Wagner Úr:

A sárkánykígyóban meg ott van a pergamen alján bazi nagy betükkel, hogy LIX. Na most ez egy római szám...:)

AntiChrist™ 2010.06.02. 18:05:42

@Athlay: Kegyed Steve Jackson, avagy Ian Livingstone személyesen, nemde? :))

moszkvics · http://moszkvablog.blog.hu/ 2010.06.02. 18:06:05

@Wagner Úr: A "Sárkány háborúját" is nehéz volt végigjátszani, de erről eszembe jutott egy C64-es játék: "Időrégész"! :)

Irodai Patkany · http://officespace.blog.hu 2010.06.02. 18:19:39

@haromt: jaja, Országút Harcosa nekem is a liebling :)

kyanzes (törölt) 2010.06.02. 18:28:00

Igényes lett a Halállabirintus online változata.

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2010.06.02. 18:32:38

az összes létező könyvet végignyomtam, a paródiákkal együtt. remek linkek, köszi!

Zigi 2010.06.02. 18:36:09

Én sosem csaltam, csak megtanultam a dobókockákkal kétféleképpen dobni.:)

Spanish VVax 2010.06.02. 18:39:51

Ez messze nem az összes a cherubionnak is volt vagy 20 saját kjk könyve, egyik sincs fenn a pdf gyüjtiben. Nem baj, csak ne állitsuk már hogy az összes.

Edward Nygma 2010.06.02. 18:46:18

Ja, és nagyanyám szegény hogy leb.szott, hogy "olvasd már rendesen azt könyvet, ne csak lapozgass össze-vissza!" :)

FeroxX 2010.06.02. 19:01:53

Ekam Erif
Ekil Erif

Erif Erif

Di Maggio !

nekem is megvan az összes rész kettő kivételével (Varázsló Kriptája+Végzet Erdeje)

de a 4 részesből megvan az uccsó, meg a Magyarországon "Fantázia Harcos" (általában sci-fi story-k)-at feldolgozó sorozatból is nagyon sok meg van, ám azt kevesen tudják, hogy azok is az eredeti angol "Fighting Fantasy" sorozat részei voltak, csak Mo-n két sorozatra szedték, meg hát közben át is került a Rakéta Könyv Kiadótól a Vénusz-hoz. sőt még a Szukits is kiadott kettőt, a Zagor legendáját (epic) meg a Démonlovagokat, ja igen még ez az utóbbi sincs meg :(.

qwertzu 2010.06.02. 19:22:09

Nah sikerült végigtolnom a Halállabirintust Online elsőre. Két apró csalással (hogy máshogy)
1. Letöltöm a doc-ot és mindig megnézem merre kell menni.
2. Ha valahol valami pluszt kapok, akkor vissza gomb a böngészőben, majd még egyszer katt ugyanarra és megint megkapod a pluszt. 30-as ügyességgel már nincs gond a csatákban :)

AntiChrist™ 2010.06.02. 19:29:50

@Spanish Vax: Pedig de: ahová a poszt legelső linkje mutat, az ott az összes, magyarul megjelent KJK. A Cherubion kiadványai Harcos képzelet néven futottak, és hát ahhoz a Jackson-Livingstone párosnak nem sok köze volt. Egyébként a linkelt oldalon a Letöltések alatt megtalálod a HK-köteteket is.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.06.02. 19:30:14

Nekem megvan az összes:) Az ezeket követő Harcos Képzelet már sajnos elég gyér lett.

pikula · http://ilovebp.blog.hu 2010.06.02. 20:00:30

emlekszem, egyszerre vagy 14 ujjam volt bedugva az elagazasokhoz, hogy tuti ne haljak meg

Illés Béla 2010.06.02. 20:22:57

Hiánypótló,és egyben építőjellegű cikk. :)
Én is nyomattam anno.
A térképrajzolás megvan? :)

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2010.06.02. 20:54:38

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!

Vic_ 2010.06.02. 20:54:49

Ez nem is az összes! Például volt egy "Magányos Farkas" című könyv is, az volt az első KJKm! Folytatása a Tűz a vízen, de azt sajnos már nem találtam egyik antikváriumban sem :(

pazola 2010.06.02. 21:09:52

Nalam ( egy kivetellel ) itt figyel a teljes sorozat. Ha valaki eladja azt az egyet, akkor meglesz mind. Mindjart meg is nezem, melyik kell D:

Termeszetesen a KJP is megvan, mind a ket resz, bar egy ideig valamilyen valoszinutlen okbol csak a masodik resze volt meg ketszer, es az elso eltunt.

Azota sincs ra magyarazat.

Viszont a Shamutanti dombok, a Het Sarkanykigyo es legfokeppen a Kiralyok koronaja kene, cserebe Khare-bol van harom :)

anorim 2010.06.02. 21:24:25

@Vic_: Angolul a Project Aonról letölthető mind a 24 része.

pazola 2010.06.02. 21:28:17

Oke, a Halallabirintus kell meg.
Amugy: forum.index.hu/Article/showArticle?t=9061913

Ja, es van egy Ciganylabirintusom is D: D:

emgergo 2010.06.02. 21:53:21

A Csapdák kikötővárosa verse tényleg őrületbe kergető volt :)

Szerintem két csúnya hiba volt, az egyik az Elátkozott ház, melyben nem jön át a fordítás miatt egy jelszónál az angol szójáték (Drumer -> murder), meg a Pusztítás Maszkjai, melyben az angolul nem tudók nem biztos, hogy rájönnek a kérdéses számra Ifor Tynin nevéből. Utóbbiban van az a remek poén, hogy 2 lapozásból meg lehet halni XD

Nekem a csúcs a Varázslat! sorozat volt, és valamiért a Haláltalizmán hangulatát is nagyon szerettem.

hátsó szándék 2010.06.02. 21:56:24

Nagyon jó poszt! Azt hiszem, a generáció kollektív élményeinek szép felidézését érted el vele!

Az Elátkozott ház szerintem is bug-os volt, de kezdetben nekem annak tűnt a Tűzhegy varázslója is. Szerintem a legjobb egyébként a Vértengerek.

És aki általánosban behozta a Titánt, az lett aztán az osztály über-macsója.

Az Országút harcosa szemérmetlen Mad Max koppintás, de kit érdekel, akkor is kib. jó!

És ugyanígy elmondható az egész Jackson-Livingstone világról: pofátlanul Tolkien köpönyegéből bújt ki, de kit érdekel, ha egyszer baromi szórakoztató.

És arra ki emlékszik, hogy beküldhettél egy saját sztorit, és nevedet lehozták, azt hiszem a "Gyíkkirály..." mellékleteként?

Az én nevem ott van.

emgergo 2010.06.02. 22:02:26

Tényleg, a Gyíkkirály végén ott van a lista :)

Creature of Havocot láttatok itthon eredetiben? Az nagyon érdekelne, sajna nem volt a Keletinél levő idegennyelvű könyvesboltban, amikor benéztem, hátha (most nem jut eszembe a bolt neve).

666E 2010.06.02. 22:08:08

Volt egy csomó, anno osztálykirándulásokon nagy sláger volt. Már csak az elátkozott ház van meg, az volt a kedvencem. függetlenül, hogy az nem a titán világában játszódott. Az ilyen mászkálós, erdős, ösvényes, fogadós kategóriából a csakugyan más világban játszódó Shamutanti Dombok tetszett a legjobban.
Ja meg amiben az a Raazak volt.. a Varázsló kriptája.. Basszus, ha azt látnám valahol tuti megvenném.

FeroxX 2010.06.02. 22:10:17

amúgy engem mindig érdekelt, hogy melyik generáció kollektív tudatában van ez benne ? :D mert ahogy látom sok az eredeti olvasó, akik kb 30 körül járnak, én viszont 21 éves létemre épp úgy imádom/imádtam a sorozatot :) meg jó pár kortársam is. szal szerintem mondhatni, hogy 1-2 generáción átívelő a cucc.

Raul75 2010.06.02. 22:25:50

@FeroxX: én 34 vagyok, és nekem is megvan még 5-6 példány a szülői házban. Arra nem emlékszem, hogy még általánosban volt-e ez az őrület vagy már gimiben. A Halállabirintus volt az első, aztán jött a többi. Majd a live szrepjáték meg a számítógép...

Leeroy of SMV Design 2010.06.02. 22:27:17

Úgy ám, ahogy írták többen előttem, a Tűzhegy varázslója bugos volt, én is belefutottam.

FeroxX 2010.06.02. 22:31:27

Káosz fellegvárában a "zöld tégely" volt "bugos".. :)

FeroxX 2010.06.02. 22:33:02

ki szerint melyik volt a legnehezebb könyv ?

szerintem az Elátkozott Ház és a Bajnokok Próbája viszi a toppot !

sanche_ 2010.06.02. 22:47:39

A Skorpiók mocsara megalapozta nálam a fantasy-szeretetet.

Pont nemrég bukkantam rá a térképre, amit az unokatestvéremmel csináltunk (ezt a könyvet együtt csináltuk. Egyik rajzolt, addig a másik hangosan olvasott. Majd tanakodtunk, hogy mit tegyünk :D) Ráadásul a térképet direkt megégettük picit megtéptük és meggyűrtük, hogy régebbi "igazi kalandtérképnek" tűnjön. Ez volt tizensoksok éve. És lám most is megvan ez a térkép..de már nem gyűröm, hanem óvom még a Naptól is :)

Ezután a könyv után kezdtünk saját kalandregénybe, amiből persze nem lett semmi csak jópár oldal írógéppel!!:D

Egyébként én is a 20+-os korosztály vagyok, tehát nem frissen olvastam, hanem örökölve apáéktól. Hát nem tudom, hogy a mostani tizenéveseknek van-e esélyük ilyet olvasni.
Annyiból lehetne, már gondolkodtam rajta, hogy ha úgyis fent vannak ezek bedigitalizálva, a számokból linkeket csinálnék, így könyvolvasón élvezhetően lehetne nyomulni.

Lucilius 2010.06.02. 23:04:29

Kaland Játék Kockázat!!! Imádtam, de imádtam őket :-) Nálam a top a Gyíkkirály szigete volt.
A Tűzhegy varázslója viszont kimaradt a repertoárból - a bátyám ugyan valahogyan beszerezte anno, de nem tetszett neki és valószínűleg egy sportszeletért eladta a könyvet...

derrik 2010.06.02. 23:09:09

volt vagy 70-80 ilyen könyvem mikor pénz híján antikba adtam őket,hogy megvehessem az akkori magus cuccokat...
azóta is bánom, úgyhogy ezer hála a linkért...
ezt tartottam meg,mert ez volt az első:
www.szellemlovas.hu/wb_fantasy/index.php?main_page=product_book_info&cPath=1&products_id=523
hasonló, mint az országút harcosa :)

Fenehorizont 667 2010.06.02. 23:40:08

így utólag belegondolva meccsoda lakmuszpapírja volt ez a szar könyvsorozat annak, hogy kiből lesz a hülye geek 30 éves korára :D

derrik 2010.06.03. 00:08:02

addig még van 5 évem de igazad van :D

kortesa 2010.06.03. 00:20:00

volt ilyen lapozgatós klón, ami Nagy Lajos király udvarában játszódott, is, oktató történelmi jellegű, gyerekként szerettem, nem tudja valaki mi volt a címe? Esetleg megvan valakinek?

privateer 2010.06.03. 01:31:56

Szerintem minden családban volt egy egy példány valamelyik könyvből.

Ma már az ebookok világában 2 DVD teletömve könyvekkel (de ki a fene olvas napi egy könyvnél többet? Vékony, 100 oldalas könyvek nem érnek) .

algi 2010.06.03. 02:12:58

@Spanish Vax: Azok nem Kaland Játék Kockázat könyvek voltak, hanem csak lapozgatós könyvek. A KJK egy konkrét sorozat volt: a Fighting Fantasy.

Ha az összes lapozgatós könyvet valaki össze akarná gyűjteni, akkor kezdhetné a Roburban megjelenttel.

TeaÚr 2010.06.03. 02:59:01

hogyan lehet iphonera leszedni?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.06.03. 05:34:19

Jeeee, mennyit toltuk ezeket régen :D

Kijan 2010.06.03. 07:30:05

Nekem is anno megvolt 1-2 könyv kivételével az összes kötet, a hiányzóakat pár éve megszereztem antikváriumból. Imádtam őket! Nekem a Káosz fellegvára és a Pusztítás maszkjai tűnt "bugos"-nak. Az elsőnél a "zöld tégelyt" nem találtam meg soha, a másodiknál pedig nem jöttem rá, hogy kire kellene a végén gyanakodnom. Így 20 év elteltével valaki elmondja nekem, hogy mi ezeknél a trükk? Vagy csak esetleg valami fordítási hiba?

Kelnor 2010.06.03. 08:12:12

A pusztítás maszkjai végén van egy fordítási hiba vagy inkább hanyagság, az zavarhat be. Ugyanis az "Ifor Tyme"-ben el van rejtve egy szám (forty-negyven) oda kellett volna lapozni, ha gyanakszol az illetőre. Na ezt nem fordították le, bár mondjuk elég nehéz is lett volna... az egész nevet át kellett volna írni valami másra, amiben benne van a "negyven" is. :)
A káosz fellegváránál egyszerűbb a helyzet, ott az udvaron lévő varázsital az valójában a "kenőcsös tégely", csak trehány módon fordították le, pontosabban elírták.
A Tűzhegy nem bugos, végig lehet vinni simán, annyi, hogy a végén van az az útvesztő-rész, ahol össze-vissza kanyarodnak a folyosók-elágazások, ebből térkép híján kissé nehézkes kikeveredni valóban. Térkép birtokában már abszolút nem nagy ügy. :)
Az Elátkozott házzal meg a helyzet (kedvnc KJK-m amúgy, a nevem is onnan van :D), hogy az igazi jelszó a "gyilkosság", de a magyar változatból ez nem derül ki. Ugyanis erre a púpos fecsegéséből lehetne rájönni, ő mond valami olyat, hogy a jelszó az a ház urának a neve (Drumer), csak összer vannak keverve benne a betűk. Tehát Murder-gyilkosság. Ez is fordítási hiba amúgy, bár szintén problémás lett volna a mormális magyarosítás, szóval talán elnézhető a dolog. :)

A KJK-n kívül még rengeteg magyar lapozgatós volt amúgy, némelyik simán verte a Jackson-Livingstone műveket. Lásd Fenevad nyomában (HK 07), Mr. Kornya Zsolt alias Raoul Renier tollából. :)

eloszto · http://eloszto.hu 2010.06.03. 08:15:35

@TeaÚr: betolhatnád a linket, mert én nem találom :)

Kelnor 2010.06.03. 08:18:41

A Fantázia Harcos meg ugyanúgy Fighting Fantasy valóban, csak azokat a Vénusz Kiadó jelentette meg nálunk a Rakéta halála után, új névvel. A legtöbb kifejezetten rossz amúgy, nem is Livingstonék írták őket, csak a "követőik", egyébként meg ilyen ál sci-fik, és a magyar változatok is ótvarok, rentegeteg nyomdahibával stb.
A Nagy Lajos korában játszódó az a Lovagkirály birodalmában; amolyan tankönyv-jellegű cucc, tizenéveseknek. :)
Iponra meg mire pedig csak a Tűzhegy jelent még meg, ha jól tudom, bár ezügyben annyira nem vagyok képben. Szvsz ezek könyv formában az igaziak amúgy is, én se a belőlük készült videójátékok-féleségeket, se a PDF-DOC-akármi változatokat nem favorizálom. :)

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2010.06.03. 08:23:02

valaki kölcsönkérte a halállabirintust és nem adta vissza a bunkesz

merit 2010.06.03. 08:48:10

A gyíkkirály szigete volt a kedvencem, megyek is és kipróbálom!!!

csartak 2010.06.03. 09:01:02

fu de imádtam ezeket a könyveket. még most is megvan mind. :D Kedvencem az első kettő volt: a Tűzhegy varázslója meg a Halállabirintus

sertésmájkrém 2010.06.03. 09:40:20

@TeaÚr: Hát sehogy, az appstore nem árul ilyeneket. :)

sertésmájkrém 2010.06.03. 09:43:16

Egyébként a legelső ilyet egy Robur nevű magazinban olvastam, asszem a 12-es számban.
Na az beszarás volt, általános iskolában az udvari sorakozón vette el a rajztanár egy osztálytársamtól, mert mindenki azt olvasta és soha nem adta vissza.

Algenubi 2010.06.03. 11:03:19

Nem lehet már elérni a zagor.hu-t, mi történhetett? :(

Algenubi 2010.06.03. 11:04:48

Nekem egyébként a kedvencem az Időlabirintus volt.

runner78 2010.06.03. 11:22:14

Én alkottam a Zagor.hu-t.
Hála ennek a cikknek, lelőtték az oldalt, mert megugrott a nézettésge, meg ugya a sávszélességet lefogta a sok letöltés.
Szóval egy ideig nem lesz elérhető.
Ja és el kell tüntetnem a könyveket is. :(

bluebell 2010.06.03. 11:45:07

runner78: sajnálom, hogy meghalt az oldalad. Viszont azt is sajnálom, hogy én már nem juthattam hozzá. Hé emberek! Akinek sikerült a letöltés, az jelentkezzen légyszi! Nekem nagyon kellenének ezek a könyvek! Köszi!

Fénnyel teli esernyő 2010.06.03. 11:53:19

@bluebell: nekem sikerült :)
@runner78: én is sajnálom, hogy elhalt az oldalt. nekem nagyon tetszett! várom a folytatást!

PamPalini 2010.06.03. 12:09:44

@runner78:
Nem tudnád a könyveket khm... közkinccsé tenni valami más módon? Torrent, rapidshare, hasonlók?

Vagy valaki, aki lehúzta őket felrakhatná. Császár lenne

napiray 2010.06.03. 12:14:00

Kérném én is hogy legyen oly kedves akinek megvan az tegye fel akár mammutmail-re vagy akárhova.. thx

Kelnor 2010.06.03. 12:45:02

Az olyan oldalakon, ahol hm... közkinccsé szoktak tenni mindent, eddig is volt KJK-pakk - gondolom azok még a helyükön vannak, szóval... értitek. :D

runner78 2010.06.03. 13:59:19

@Kelnor: Torrenteken fent van pár helyen a könyvek.
Folyamatban a helyreállítás.
De csak az igazi KJK könyvek kerülnek vissza.

runner78 2010.06.03. 17:25:14

Már újra működik a Zagor.hu!

Vic_ 2010.06.03. 17:33:56

@anorim: Aztaaaa, állat vagy, köszi!

perzsmacska 2010.06.03. 18:15:00

MOst megint beloptad magadat a szívembe.

Dirk (Könyvtáros) · http://k-ter.blog.hu/ 2010.06.04. 10:47:20

@Kelnor: Fenevad nyomában rulezik, nemrég vettem elő egy kis nosztalgiára. :)
k-ter.blog.hu/2010/06/03/jim_caldwell_a_fenevad_nyomaban

Aki lehúzta magának a HK könyveket, mielőtt leszedték volna, nem lehetne mondjuk megauploadra vagy hasonló helyre felrakni őket?

bluebell 2010.06.05. 08:19:07

@Fénnyel teli esernyő: juhúúú, és nem tudnánk valahogy leboltolni, hogy nekem is meglegyenek? :o) Bár most olvasom, hogy megint üzemel az oldal, de az a baj, hogy a melóhelyemen engem kinyírnak, ha leszedegetek ilyeneket... Segítsééééég! :o)

pelikán* 2010.06.06. 23:20:50

A Gyíkkirály megvolt. Mondjuk dobókocka nélkül nyomtam, de úgyis tűrhető volt, bár némelyik lehetséges haláleset nagyon bután volt kidolgozva.

SkunkliX 2010.06.11. 21:41:15

nekem is megvan az összes , talán 1 még kölcsönadódott általános suliban. sőt , jelent meg mayarul az egészhez valami nagy kiegésztő cucc titán címmel olyannal is rendelkezem. ha van valakinek valami jó ötlete a felhasználásra akkor hallgatom.

raven_seldon 2010.06.12. 18:13:03

"a tök(él)etlen katona" volt a legjobb akkor is :D

budospillango 2010.07.21. 06:45:10

Nekem meg van meg mind ,s en meg annak idejen mindegyikhez gyartottam terkepet ugy hogy az osszes lehetoseget elolvastam s a szerint irany szerinti pontos terkepet rajzoltam ,meg a tuzhegy varazsloja labirintusarol is ha akarjatok felrakom :D Osszeragasztott rajzlapok s szinesek ,nem ilyen vonal kerget pontot terkepek.

Reactor 2010.12.29. 18:24:58

A Kaland-Játék-Kockázat sorozat a mái napig folytatódik, csak sajnos egyetlen kiadó se veszi a fáradságot, hogy kiadja az újonnan megjelent könyveket (Creature of Havoc, Múmia átka, Mélység démonai, Éjféli gazember stb.), pedig rengeteg van. Nem, helyette olyan sületlen, idióta fszságokra pazarolják a nyomdafestéket, mint a Lakatos-féle "Gyerünk,cica,dorombolj" című förmedvény. Mert az mennyivel jobb. Lol.

Érdemes tudni, hogy a Harcos Képzelet-sorozat is büszkélkedhet hasonló mennyiségű lapozgatós könyvvel, jómagam is beszereztem párat (Cherubion hőse,Monarakh titka,Árnyékvilág stb.), de ezek kevésbé hangulatosak, rövidek, és szerintem nincsenek olyan jól kidolgozva, bár pl. az Árnyékvilág az egészen jól sikerült.

Mivel ezeket a könyveket kb. a rendszerváltás környékén kiadták, plusz járt hozzá a világnak is a könyve, a Titán, nemigen értettem, a Gyűrűk urát miért találták ilyen spanyolviasz-formában a közönség elé anno, mikor ezek a goblin-ork-troll-tünde fantasy csinálmányok már jóval korábban is léteztek...

Nekem megvan az összes lapozgatós KJK könyv (ami nem papírformában,az PDF-ben), és aki venni akar ilyet, javaslom a Silverland nevű üzletet Pesten a Lajos utcában...ott megvan minden,csak a gatyád rámegy.

Ha kicsit több időm lesz,írok bemutatást és szemléltető kritikát mindegyik könyvről külön-külön,csak mert szemmel láthatóan mások is rájöttek arra, amire én - hogy jópár könyv végigjátszhatatlan a fordítási hibák miatt. A Pusztítás maszkjaiban ott volt a híres "Ifor Tynin" rejtély, ahol a játékosok többsége elvérzett, vagy a Káosz fellegvárában a kenőcsös tégely hiánya. Látom,azt is észrevették sokan, hogy a Kharé című könyv csalás nélkül végigvihetetlen - a tudós és a pap feladványának magyarul nincs semmi értelme, szóval becsületesen képtelenség megcsinálni őket (cserébe viszont van egy pozitív hiba is: végtelenszer vissza lehet menni a tudós házába, végtelen szerencsesüti,végtelen zöld paróka). A könyvismertetésekben, amit írok, minden külön ki lesz emelve.

A legeslegnehezebb lapozgatós könyv pedig a Creature of Havoc, illetve a Varázsló Kriptája, egyértelműen.

Kaland-Játék-Kockázat · http://kjkk.blog.hu 2011.01.18. 15:28:52

KJK rulz, érdemes újra elolvasni őket, az "öregeknek" nosztalgiából, az újaknak meg erdekességből. :) Addig is nézzétek meg az oldalam: www.1001gamebooks.com vagy a www.kalandjatek.eu Éljenek a lapozgatós könyvek. :)

SeDm 2012.07.14. 09:22:41

én 14 vagyok de ugyanúgy imádom a KJK könyveket!Bár sajnos még csak 5 van meg:Káosz fellegvára,Pusztítás maszkjai,Országút harcosa,Végzet erdeje és a Haláltalizmán.Utóbbi és a maszkos szerintem nehezek.Egy rossz szerencsepróba és vége!A maszkot majdnem végigvittem,de mivel meg lettem átkozva vesztettem :(.
Amúgy vki tudja hol találom meg az Elátkozott házat?Köszönöm a válaszokat!

wilson77 2012.07.14. 12:32:47

@SeDm:

Kedves SeDm!

Nézz körül antikváriumokban, a neten, iratkozz be könyvtárba, jegyezd elő szintén különböző antikvár oldalakon, hátha szerencséd lesz.

De ha van elég tintád, van nyomtatód, és nincs más út, akkor:

www.scribd.com/doc/74696111/14-Az-Elatkozott-haz

:))

Üdv:
-wilson

Ps. Olvasni remek dolog, idővel majd végy le más könyveket is a polcról. :)
Jó olvasgatást!
süti beállítások módosítása