Csúnya csicskalángost kapott az a kb. 3500 ember, aki alig várta, hogy a formatervezett Mac-jével beülhessen kicsit pötyögni a most nyíló Starbucksba. Nagy lelkesen csináltak egy Facebook csoportot is a most nyíló "kávézónak" (ugye mindenki tudja, hogy ez annyira kávézó, mint amennyire a meki étterem) dedikálva, amit a cég itthoni PR-képviselője állítólag nemes egyszerűséggel töröltetett, és megnyitotta a helyén a saját csoportját.
Persze a magyar élelmes, mindig tovább tudja alázni magát egy kicsit, így hamarosan megjelent az új csoport a Facebookon, az eljárás miatt pityergő Starbucksot, de ne így! (iparági forrásunk szerint nem kizárt, hogy ezt is a PR ügynökség csinálja, annyira béna). Amennyiben a negatív reklámmal próbáltak egy kis hypeot csinálni, nem biztos, hogy olyan jó munkát végeztek, hiszen sikerült valami annyira magyarosat kitalálni, hogy még azoknak a sznoboknak is megkeseredik a kávé a szájukban, akik elhitték volna, hogy jó az amit ott kapnak. Egyébként a Starbucks Magyarország lelkesen kiposztolja a negatív cikkeket is a Facebookos üzenőfalára, amiből három dologra következtethetünk: fogyatékosok csinálják, el se olvassák a cikkeket, vagy úgy vannak vele, hogy a rossz reklám is jó reklám.
utolsó kommentek