Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Káposztát sétáltatnak a magányos tinik

2014.06.02. 10:21 | Subba Vipera

Kínában rájöttek a tinik, hogy a káposztasétáltatás jó a magány ellen, meg segít leküzdeni a depressziót. Sőt, csomó pubi abba' van, hogy a káposzta jobban megérti őt, mint a saját szülei.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr316255235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.snɯıɹd snɔlns 2014.06.02. 10:26:13

Pittikéjé az első hely!!! :)

Zsuzsikám (the 4th) 2014.06.02. 10:31:38

A létrás képen a csirkék már mennek rá a kutykáposztára. A csávó meg készül felrúgni őket.

Zsuzsikám (the 4th) 2014.06.02. 10:32:13

Kínai kel, te nagyonhülye! :D

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.06.02. 10:33:05

nem magányosak, hanem hülyék simán.

SunyiSanyi 2014.06.02. 10:37:23

megbasznám mindet. a nőket kétszer.

alex.ander00 2014.06.02. 10:37:48

Nem olyan átlagos ez arrafelé. A járókellők, és a jard is megfordulnak a látványra. Néhányan teli pofával vigyorogna.

Zsuzsikám (the 4th) 2014.06.02. 10:38:55

Egyszerűen megették már az összes kutyát.

dex.ion 2014.06.02. 10:50:26

miért nem ismerkednek a zöldségesnél?

Algopirin 2014.06.02. 11:33:51

hát ha ettől nem szaporodnak, akkor hajrá.
túlsokanvannakmár

vénkujon 2014.06.02. 12:15:42

KURVA ANYÁTOKAT! bocs nem ide akartam

HUNGeryson 2014.06.02. 12:25:17

Ha a picsádba feltolod a káposztát, akkor meg még sikeres is leszel az életben és anyagilag is rendeződik minden körülötted! Tedd meg és küld el 20 barátodnak (ja, az nincsen) 20 percen belül és valóra válik!

1792-ben egy norvég fiú nem kapott káposztát és karalábét tolt fel a lyukába - sőt tovább sem küldte az üzenetet. Meg is halt szegény 87 évesen, Isten nyugosztalja.

Zsuzsikám (the 4th) 2014.06.02. 12:30:00

Követeljük, hogy lehessen bejegyzett élettársi kapcsolatban lenni egy káposztával!

pavor nocturnus 2014.06.02. 12:48:36

"Várjál" - mondta, és belevájt ujjaival
egy megkezdett margarinba, magába maszírozta,
aztán még egy adagot.
"ENNI is fog még ebből?"

Kinek a káposzta, kinek a margarin. Kinek a papné.

Kerche Réche 2014.06.02. 12:50:46

@pavor nocturnus: Ez személyes tapasztalat? Milyet szeretsz, delmát?

digitime 2014.06.02. 12:50:49

Tényleg ugyanazt a 2-3 idiótát fényképezték le 100X, majd kinevezték mozgalomnak?

pfander 2014.06.02. 12:54:56

100m húzás után nem esik cafatokra ?

Kerche Réche 2014.06.02. 12:56:30

@pfander: Vándorkáposzta. A külső leveleken erős kopófelület van.

Kerche Réche 2014.06.02. 12:58:13

@digitime: Négyen vannak. Azmá mozgalom.

pavor nocturnus 2014.06.02. 12:58:54

@Kerche Réche: Egy versből idéztem. Nem kell ismerned, általános iskolában nem tanítják.

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2014.06.02. 13:11:39

(leggyint)ez mind rendbe, sétáltasák a kápoztát oszt jónapot. de othon fotelbe ülve dohányozva mér van ojan kibaszot vastag láncon a szerncsétlen káposzta? émmondom ez bizony káposztakinzás
ésakor mégegy szót se szoltunk a káposzták jogajirol. hol vanak ijenkor a káposztavédők?

dex.ion 2014.06.02. 13:34:36

@pavor nocturnus: mondjuk ez nem is olyan nagy baj szvsz, petrihez azért kell egy bizonyos érettség, ami gyakran még gimnáziumban sincs meg. :)

Benedek_Úr 2014.06.02. 13:35:25

Afrikában még éheznek a nagy magyar vadászok.

ergerberger 2014.06.02. 13:36:51

Kis köcsögök.
Operáltassák át magukat pöcsöslánnyá, aztán majd nem lesznek magányosak!
A thaiföldieknek is bejött!

uarempty 2014.06.02. 13:38:43

legalább nem szarik a szőnyegre = profit

pavor nocturnus 2014.06.02. 13:40:05

@dex.ion: Persze. Nem állítom, hogy általános iskolában már tanítani kellene, éppen csak a műveletlen kiscsákónak hívtam fel a figyelmét arra, hogy nem személyes perverziómat ismertettem éppen, hanem egy versből idéztem.

ezanév 2014.06.02. 14:13:32

május 8.
Ma ölelhettem magamhoz először Prüntyit (így neveztem el)! Csodálatos az illata, és annyira, de annyira barátságos! Még egyszer sem mordult rám, és meg sem harapott, vagy karmolt, ami jó jel. Összebarátkoztunk! Egyébként elegáns családból (Brassicaceae) származik, olyan büszke vagyok rá!

május 12.
Ma először próbáltunk meg kisprüntyiket készíteni. Olyan boldog lennék, ha születnének pici, zöld, édes sokleveles prüntyőkék! Barátom kiskedvencével próbálkoztunk,sajnos teljes kudarccal. Mintha nem tetszenének egymásnak, vagy mi...órákon keresztül figyeltük őket, de semmi.Nem baj, nem adjuk fel.

május 16.
Sajnos még mindig semmi. Ráadásul valami történik Prüntyivel, mintha kezdene enyhén cseppfolyós állapotba kerülni, izzad, vagy mi a fene...nem értem. Eléggé el vagyok keseredve.

május 19.
Kedves naplóm, szégyellem bevallani, de a kétségbeesés ma szörnyű tettre sarkalt. Hogy legyen kisprüntyi magam láttam a dologhoz, és miután megittam két üveg bort, belenéztem a Masztizó Csajok 2-be és -úristen- megerőszakoltam Prüntyit. Aztán nagyon sírtam, majd még kétszer megerőszakoltam. Egy állat vagyok!

május 23.
Prünytyi meghalt. sosem fogom magamról lemosni a bűn mocskát, hogy én öltem meg. Borzasztó szeretkezésünk óta csak romlott az állapota, és ma reggelre teljesen -nincs rá jobb szó- elrothadt. Eltemettem itthon, mert a temetőben nem akarták eltemetni azok a kőszáli hiénák!
Gyászolok, és lelkiismeretfurdalásom is van.

május 24.
Új nap, új remények!
Ma kinn voltam a Vásárcsarnokban, és megvettem Prüntyi utódját Csindit. Csindi gyönyörű, és olyan illatos, friss, hogy nem lehet betelni vele...

pavor nocturnus 2014.06.02. 14:22:02

@ezanév: Köszönöm neked, hogy bepillantást engedtél legtitkosabb érzéseidbe, és a saskeselyűként a lelkedet marcangoló pokoli fájdalmakba. Részvétem Prüntyi miatt, s a legőszintébben kívánom neked, hogy Csindi elhozza neked az olyannyira kiérdemelt lelki békédet! Legyen sok örömed Csindiben, ilyenkor zsenge korukban még annyira szeretni-, és zabálnivalóak!

ezanév 2014.06.02. 14:29:10

@pavor nocturnus: köszönöm kedves Barátom, tudtam, hogy számíthatok rád.
Sajnos Csindit is elérte a szomorú vég, tegnap este kibasztam a kukába, mert bűzlött. Ez van.
Kerítek egy nőt, reméljük az nem esik szét atomjaira egy hét alatt (akár lehet élő is, egye fene).

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2014.06.02. 14:36:49

"Kombucha

Békésen ácsorogtam, könyököltem, újságot pörgettem, délutánoztam helyemen. Tudtam, hogy előbb utóbb csak jön valaki. Jött is. De őrá, Janira, nem számítottam. Évek óta valahol az agglomerációban él, szép asszonyával, kiröpülésre kész nagy gyerekeivel, úgy tudtam legalábbis. A kezében tartott szatyrot, melyet láthatóan valami nagyobb súly, alighanem egy vagy több teli üveg húzott, óvatosan helyezte a földre le. Csak aztán ölelt át, és csókolt meg jobbról balról, érzékenyükén. Egy helyen dolgoztunk valamikor, jó cimborák voltunk. Szinte kérdés nélkül mondta azonnal: – Szétmentünk Évával. Ráadásul csúnyán. Mindegy. Nem részletezem. Legyen elég annyi, hogy kisemmizett. A pesti kis lakás maradt. De az érdi ház, a kocsi, mind az övé lett, a számlákon lévő
pénzt is gondosan leszívta. A kutyát, a macskát elpaterolta. Aztán jött négy markos állat, és kipakolta a pesti lakást is. Semmi sem maradt, érted, semmi. Egy könyv, egy laticel se, semmi. Csak a kombucha. – Micsoda? – Kombucha. – Na, valamid csak maradt. Mit sírsz… – Tudod, mi az a kombucha? – Gondolom, ott is volt valami kis kérő. Gomb utca. Tudom, az Kispest, Wekerle, nagyon jó hely… – Hülye! Kombucha! Az egy gomba. Vagyis valami olyasmi. Teában kell tartani, és leinni róla a levet, és akkor nem döglesz meg többé soha Éva már fél éve szórakozott vele, egy darabig itta, de aztán megunhatta, elfelejtkeztem róla én is, csak amikor kipakolta a lakást, és már nem maradt benne semmi más, csak egy jókora üveg, benne zavaros lé, meg a kombucha, akkor mondtam neki, hé, ezt itt felejtetted, mire még visszaszólt, hogy: „Dobd ki, vagy fald fel, te baromagyú!” És azzal bevágta az ajtót. Én pedig ott maradtam egy üres lakásban egy kombuchával. Nézegettem egy kicsit, láttam, mindenféle szálak lógnak ki belőle, kicsit leffegett, mozgott az egész, olyan volt, mintha élne. Persze eleinte nem foglalkoztam sokat vele, elmentem pár napra vidékre, elég rossz állapotban vetődtem haza, aztán gondoltam, csak kivágom ezt a szivacsot, ki akartam valami szedővel kaparni az üvegből, de akkor megint mintha megmozdult volna, ráadásul nagyobbnak is tűnt, és mintha több szakálla is lett volna, szóval megváltozott a kombucha. És onnantól elkezdtem figyelni. És rájöttem, hogy a kombucha él. Nem állat, nem növény, nem ember, de él. Teste van, növekszik, érez. Sőt lát és hall is. Beszéltem hozzá, és láttam, hogy reagál a szóra. Ért belőle. Hálás a szóért. A hangoskodást, a kiabálást persze nem szenvedheti. De ha csöndesen, nyugodtan, egyenletesen beszélsz hozza, azt meghálálja nagyon. Kisimul, elnyúlik, visszajelez. Persze igényli is a törődést. Rájöttem, ha hanyagolom, akkor öszszetöpped, megráncosodik. Úgyhogy már nemigen hagyom magára. Vettem neki egy kisasztalt, oda föl tettem. Magamnak pedig egy jó fotelt az asztalka mellé. Ott olvasok neki. Nagyon szereti az irodalmat. Rájöttem, hogy Mikszáthot szereti a legjobban. Hát megvettem neki egy csomót. Azt olvasom most föl sorban: A fekete várost, a Beszterce ostromát, a Szent Péter esernyőjét. Jaj istenem, azon elsírta magát. Ahogy az kezdődik: „Özvegy tanítóné halt meg Halápon.”Ő rögtön megértette, hogy ez micsoda gyönyörű
regényfelütés. Remegett a lében. Nagyon jó lélek a kombucha. Nemigen vagyok meg már én sem nélküle. Ha elmegyek… – Csak tán nem? – De igen, itt van most is velem. – Mutasd! – Hat, azt hiszem, még alszik. Jani lehajolt, óvatosan kihúzott egy zavaros levél teli tízliteres, csatos befőttesüveggel..

– Tegnap cseréltem a teát rajta, ilyenkor nagyon jó alvókája van… Föltette a pultra az orrom elé a bankját, és kinyitotta. Belemeredtem, és halra is hőköltem azonnal. Az üvegben lévő bűzös folyadékban egy gyerekfej nagyságú, fekália színű
, ótvar takony remegett. – Kombucha. – Kombucha. – Szép. – Ugye… – Igen… Igen… És te ennek le szoktad inni a levét? – Hát.. Eleinte eszemben se volt. Rosszul voltam, amikor cserélnem kellett. De most már muszáj vagyok. És nem is olyan rossz, kehet beletenni egy kis konyakot is. Vagy vodkát. . Iszom… Muszáj vagyok. Eddig fütyültem betegségre, rákra, gondoltam, kit érdekel, hogy én feldobom e a pacskert, vagy még húzom egy kicsit. De most már vigyáznom kell magamra. Szeme ekkor egy kicsit elpárásodott: – Énnekem már élnem kell addig, amíg ő van. Felelős vagyok érte. Ő tőlem függ. Ellágyulva nézte az üvegben szunyókáló ázalékot, óvatosan rácsukta a tetőt, beletette a szatyorba, gyorsan bedobta az újabb decit, letett valami pénzt az asztalra, majd kicsit szabadkozva, de határozottan, mint akinek fontos teendői vannak még aznap, elköszönt."

Bächer Iván

pavor nocturnus 2014.06.02. 14:43:16

@ezanév: Én ismerek számos nőt! A Szabadkai út flaszterén álldogálnak, s annyira kedvesek, előzékenyek! A múltkor is éppen arra kerékpároztam, mire egyikük kedves mosollyal köszöntött, s megkérdezte mit szeretnék. Éppen légszomj gyötört, így levegő jól esett volna, szakadt rólam a veríték, így egy fürdőt sem utasítottam volna vissza, s a kerekem is lapos volt, ezért egy pumpálásért is hálás lettem volna. De nem terheltem vele a nőt, nem akartam, hogy úgy érezze kihasználom. De esetleg te próbát tehetnél arra, ha bátrabb vagy nálam. A szaguk sajnos rosszabb mint a hónapos, többször meggyalázott Prüntyi rothadó teteméé lehetett, viszont ránézésre viszonylag egyben vannak, azt ugyan nem tudom, hogy vérbaj vagy egyéb kórság miatt mennyire szakadnak le róluk a kiálló részek, de szerintem törzsben nagyjából egyben maradnak, ha nem ütöd őket erősen.

ezanév 2014.06.02. 14:45:52

@Anonym User: azért az én művem jobb, de ki kérkedne evidenciákkal, igaz?! Nem tudom ki ez a Bekeriván, de elég egész jókat ír. Lehet, hogy ezzel kéne foglalkoznia a későbbiekben.

ezanév 2014.06.02. 14:50:21

@pavor nocturnus: Szabadkai út: melyik város? Autóval is megközelíthető? Nem járok bringával életigenlő vagyok, nem szuicid típus (a gázoló autósokra gondolok, én természetesen nem vagyok gázolós. Na nem mondom a pirosnál meg-megégetem cigarettám parazsával a drótszamarasokat, meg ki-kilövöldözöm a gumijukat légpisztollyal, de nem gázolom el őket).
Fontos lenne nekem, hogy gyorsan válaszolj, már kitörni készül belőlem a férfiindulat heve, s leve.

ezanév 2014.06.02. 15:02:14

@Anonym User: Köszönöm.
Sajnos Budapest. Egyszer elmegyek oda.

bioLarzen 2014.06.02. 16:53:42

Ez kicsit lassan jutott el a Subbára... A világ már azt is hetek óta tudja, milyen "művészeti" projekt volt a dolog mögött.

digitime 2014.06.03. 09:00:58

@Kerche Réche: Hogy számoltad össze??? Mindegyik mozgott.

Netuddki. 2014.06.03. 18:01:29

Sétáltatás? A döglött kutyát se lehet sétáltatni mert magától nem megy. Maximum azt is húzni egy madzagon...
süti beállítások módosítása