Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Twitter: Sylvi

2011.03.02. 10:00 | Subba Zsazsa

Lehet ennyire vicces Sylvi, vagy valaki rosszalkodik és kamu twittert csinált a nevében?

Vajon egyszer sikerül eltalálnom, hogy hol az az ipszilon?

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr112702812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sallang 2011.03.02. 10:50:07

az elsőzés annyira 2000-es évek, úgyhogy marad a kurva anyátok!

Deuce Bigalow 2011.03.02. 10:58:16

don't give a fck! a kulcsszó: dubai-ból...

victor vacendak 2011.03.02. 11:17:50

Szilvia, Dubaj nem ország...

digitime 2011.03.02. 11:20:40

"Vajon egyszer sikerül eltalálnom, hogy hol az az ipszilon?" - írd, hogy a csibeszájú hülye 3,14tsa, abban egyértelmű :)

Giedi 2011.03.02. 11:32:43

@victor vacendak: Ha úgy vesszük, egyik 'tagállama' az Emírségnek. Bár tényleg ne keverjük össze az azonos nevű várossal.

Pávor Jál 2011.03.02. 12:14:14

Dubajozott egy picit, hogy legyen miből emelgetni a melleket.

petimi · https://www.styledthemes.com 2011.03.02. 13:26:22

Szilvi nem használ Twittert és jó lenne ha nem hinnétek a bulvársajtónak annyit... Nekik többnyire mindegy ha nem igaz, csak story legyen.

Néhány kommentelő könnyen alkot véleményt olyan emberekről akit nem is ismer.

_______________ 2011.03.02. 14:00:41

@petimi: Sylvi. Nem pedig Szilvi te gyökér.

eznemfoglaltnick 2011.03.02. 14:21:29

Tuti kamu, nem olyan buta ő, hogy kis b-vel írja Bécset, amúgy helyesen Vyenna, ahonnan meg jött az Dubay :)))

Jokerpofa 2011.03.02. 14:28:37

@petimi: szerelmes vagy ebbe a bombanobe? vagy csak nem volt penzed kifizetni a tarifat?

petimi · https://www.styledthemes.com 2011.03.02. 15:07:35

@Theodoro: kedves gyerekkori barát.

De úgy látom itt értelmes válaszokra nemigen számíthatok. Olyan hívnak gyökérnek akik még a nevüket se merik adni kommentjükhöz és olyanokat szapultok akikről fogalmatok sincs. Nincs szándékomban komolyan venni ezeket:) csak láttam egy régi ismerős nevét felbukkanni egy blogon és fájt, hogy ennyi rosszindulat van az olvasókban.

Mindenki tisztában van vele hogy Y-nal írja a nevét, de én még Szilviként ismerem.

ga-ap · http://soundcloud.com/gaap/classic-breaks-vol1 2011.03.02. 16:18:29

@petimi: "Szilvi nem használ Twittert és jó lenne ha nem hinnétek a bulvársajtónak annyit... Nekik többnyire mindegy ha nem igaz, csak story legyen." az éleslátásod prájszlesz, szerintem még sokra fogod vinni itt nálunk a subbán!

NOKI 2011.03.02. 16:27:25

@petimi: Én ismerem Sylvikét és így sincs jó véleményem róla.
Következő történt:
2007 végén egy belvárosi pince helységes étteremben ünnepeltük, hogy véget ért a Viasat 3 Sofőrök című reality-je. Már mindenki ott volt, csak Sylvike hiányzott... Egy idő után befut Ő is, jól van, gondoltam magamban- mindenki itt van. Lelibben a lépcsőn én meg folytatom a beszélgetést az egyik szereplővel akivel végigcsináltuk a műsort. Sylvi hirtelen elkap magához szorít, mintha spontán lenne rendben -szintén gondoltam magamban- hisz ilyen a showbiz... Villogtak a vakuk minden, aztán egy idő után láttam hogy nem beszél senkivel, gondoltam oda megyek én is trécselni egy kicsit vele :) Odamentem "szia Nokikám" puszi-puszi meg minden "Mi újság, mesélj!" egészen vidáman mintha, már évek óta ismernénk egymást. Én meg mivel a kíváncsi típus voltam, meg vagyok is :) megkérdeztem erről a videóról: juj.hu/cikk/bodi-sylvi-megtamadta-a-kamerat ( még fent van... :) ) Erre megváltozott az arcberendezése felhúzta az orrát és valamit elkezdett, hogy "a véleményemet elmondtam a videóban" Se bocsi egy pillanatra se elnézést semmi, csak felhúzott orral odébbállt. És amikor ment még csak oda se intett hanem elment. Magyarázd meg nekem kedves petimi, hogy szted ez milyen viselkedés? A közszereplő (Alekoszos mondatrész jön :D ) mindig minden körülmények között, (:D) olyannak kell lennie, hogy ne tűnjön se nagyképűnek, se gorombának. Márpedig Sylvike igen csak az volt aznap este...

NOKI 2011.03.02. 16:36:46

3 év óta újra végignéztem a Videót és Azt kell hogy mondjam:

Kedves petimi!

Őszintén várom, a te válaszodat a témában.

Üdvözlettel:
Noki :)

petimi · https://www.styledthemes.com 2011.03.02. 17:52:20

@NOKI: a fenti történetedben említett videóval lehet érzékeny pontra tapintottál nála.

Én azt látom hogy legtöbben elfelejtik hogy a médiában szereplő személyek is emberek. Csupán életük nagyobb részébe kaphatunk betekintést mint az átlagemberébe.

Ha pl. neked féltucatszor hoznak fel egy számodra kellemetlen eseményt a nap folyamán, lehet nem lesz hetedjére is türelmesen kedved végigülni a beszélgetést.

köszi a hozzászólást NOKI

Na de jobb ha lelépek én a subbáról, folytatódjon a kődobálás:)

további szép napot!

Lulu1184 2011.03.02. 23:24:12

@petimi:
De te amúgy most mit vergődsz itt? SZerelmes vagy belé, vagy mit fáj neked? A csárlisines poénok alatt miért nem nyígsz?

ganxta77 2011.03.03. 00:04:54

Én csak a szoboszlói buli videójából láttam részleteket. Ez jó lesz életbiztosításnak.
süti beállítások módosítása