Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Szupercukiság: Garázs Quimby

2012.08.10. 11:52 | Subba Zsazsa

Tegyük félre, hogy a beküldött videón Quimby-t énekelnek a garázsajtó mögött a kislánykák - de talán pont ezért - van ennél cukibb? Valaki szóljon a gyámhatóságnak.

Voltam New Yorkban reptéren Londonban Berlinben lassú volt a film imbolygott Amszterdam és hess jött Marrakech Párizsból sms szikrázott Velence mint Varsóban a fűszeres lány aki eladó de én nem Bem apó halló halló halló hallucináció csak a szerelem eleven elemem valahol elveszett veszettül keresem sehol se talállak téged életem voltam Keleten jártam Nyugaton déli legelőn északi ugaron sorstalan utakon fejvesztve kutatom őt nem tudom hol lakom itt lesz a szekrényben a kávés csészében vagy tán a szőnyeg alatt az ajtó mögött már néztem egy sötét sarokban nyilvános wc-ben a körúton egy kávéházban budai erkélyen jaj hívok nyomozó mer én nem Columbo halló halló halló halucináció... csak a szerelem eleven elemem valahol elveszett veszettül keresem sehol se talállak téged életem voltam Keleten jártam Nyugaton déli legelőn északi ugaron sorstalan utakon fejvesztve kutatom őt nem tudom hol lakom

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr84705162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. belaman 2012.08.10. 12:15:49

a hasbeszélő kutya énekelt

wilson77 2012.08.10. 20:55:06

Cukiság, aranyos. A gyerekeknek jó az ízlésük.

De, aki így kameráz egy kibebaszcsizott telefonnal, annak kötelezővé tenném némi pisiszünettel, hogy egymás után ötször nézze meg a Sátántangót.

Hátha okul belőle

-wilson

Vierre_ 2012.08.11. 09:44:22

10 éve nem szerettem Őket, mára beérett és talán a kedvenc muzsikusaimmá váltak. Olyan mint az Édentől Keletre. 20 éve utáltam, majd rá öt évre az egyik kedvenc könyvem lett. Van, hogy az ember jánya felülbírálja Önmagát (viszonylag ritkán :DDDDD)

kangep 2012.08.11. 12:41:34

@Vierre_: pedofil leszbikusról még nem hallottam. gratulálok a comingouthoz, és kívánom, hogy találd meg a teljességet.

:DDD

Vaandor 2012.08.24. 12:16:15

@wilson77: Akkor nem csak engem zavar a Vertical Video Syndrome!
www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA
Say no to VVS!
süti beállítások módosítása