Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Subba records: Óda a krokodilhoz

2013.11.08. 13:50 | Subba Dirty Detty

A krokodil ihlette szívtépő darabot ez. Ich bin auf Krok! ICH BIN AUF KROK!

CROK

Black and green peel / terribly itching
I am feeling like a beaten whore / What have you done ?
We were never together / It was just one night
Now, I am a junk / Now, I am a junk
I am on Krok / I am on Krok / I am in love
After only one shot / It is so wonderful
As if I’m shooting (cumming) it on my legs
But it doesn’t happen often anymore
That she is with me / And sitting next to me
And if she does she doesn’t stay /And I’m staying fucked up
Because I am on Krok / Amputated arm / Poor and battered
But I am not a guy / Who throws the towel
I want more / I want more / I want more
Even though you destroy me / Fuck it i want the turn
I want the turn every day / You killing me every time
I am on Krok / I am on Krok / I am on Krok
I am on Krok / I am on Krok / I am on Krok

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr975620761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

biorobot (gyönyörű metálkék) 2013.11.08. 14:07:47

Igen! Ráadásul 12:52:45 és 12:54:17 között. Ez már szinte misztikus :-)

Kecses 2013.11.08. 14:08:45

Ettől én is megkívántam!

wehh 2013.11.08. 14:31:25

jómocskosszarvót'...

biorobot (gyönyörű metálkék) 2013.11.08. 16:36:35

@Valerijov: 14:07:47-kor írtam neked, de szerintem valakik manipulálják a kommentjeim. Tegnap pl konkrétan elloptak egyet. Nem akarok paranoiásnak látszani, de itt valami titokzatos erő munkálkodhat. Valaki figyel minket!!!!

Valerijov 2013.11.08. 17:35:25

@biorobot (gyönyörű metálkék): nem kizárt, de legalább még tudsz kommentelni, most nézd meg, én kérek elnézést hogy eltűnt, lehet, tegnap már a halakkal vacsorázott

Valerijov 2013.11.08. 17:38:10

pedig kitűnő bagolyzaklatós gif-t találtam neki, persze lehet, volt benne része bőven, mielőtt...még belegondolni is szörnyű

biorobot (gyönyörű metálkék) 2013.11.08. 18:30:35

@Valerijov: ha jól emlékszem utoljára valami vén kecskét emlegetett, aki sót nyalna, de szerintem igazából nem is azt... szóval ki tudja miket művelhet. Ha bele gondolsz vicces lehet egy bagoly és egy kecske... csak nehogy valami baj legyen belőle. Azért azt hiszem, hogy szívesen mekegnék neki én is. Erről eszembe jutott egy vicc. Ha nem bánod leírom. Az öreg paraszt elmegy a kupiba. Mondja, hogy valami különlegesre vágyik. Mondja neki a madám, hogy mostanában az ember + állat a menő. Az öreg furcsálja, de győz a kíváncsiság. Adnak neki egy libát és a papa hősies keménységgel megrakja. Néhány hét múlva újra elmegy, de kissé lapos a buksza. Mondják neki, hogy ennyi pénzért csak kukkolni lehet. Bemegy egy sötét helyre, a többi kukkoló közé, és élvezi nagyon a látványt. Egy niga csinál meg egy gyönyörű szőkét. Az öreg dünnyög félhangosan, hogy - "azt az anyját, hogy oda baszott..."-, meg ilyeneket. Megszólal mellette egy hang: ez egy nagy lófasz, a múltkor az a vén barom a libával, na az ütős volt!

subbagoly 2013.11.09. 20:43:13

@Valerijov: nocsak, most látom, hogy itten meg hiányolnak. Milyen gifről is van szó?

subbagoly 2013.11.09. 20:48:11

@biorobot (gyönyörű metálkék): "szívesen mekegnék neki én is"
Ezért Merlin kikapja belőled az egyik chipet és valami mást fog dugni a helyére... :D

biorobot (gyönyörű metálkék) 2013.11.09. 21:09:56

@én kérek elnézést: nagy baj nem lesz, jól el vagyok látva alkatrésszel :-) amúgy nem kívántam semmi rosszat neked,... igaz magamnak sem. Amúgy minden hátsó szándék nélkül mondtam, de már abban sem vagyok biztos. Egyébként ha ma emlegetted Merlint, akkor napokkal ezelőtt nem tudhattam, hogy van. Robot vagyok nem időutazó!

subbagoly 2013.11.09. 21:17:25

@biorobot (gyönyörű metálkék): no problem! Nem bántalak, úgy láttam, épp eléggé meggyűlt a bajod az újonnan előkerült családtagjaiddal. :D

biorobot (gyönyörű metálkék) 2013.11.09. 21:58:44

@én kérek elnézést: ne is mond, úgy érzem magam, mint egy óvó bácsi:-)
Amúgy tényleg régi vicc, de csak a dörzsöltek ismerik.
Írok neked egy másikat, hátha azt nem ismered:
Utazik a vonaton egy katona + katonatiszt + egy szép nő a ronda gyermekével. Katonatiszt elmegy valahová, és mikor vissza jön, látja, hogy sír a nő.
-Mi a baj asszonyom?
-Megsértett ez a katona!
-Hijjnye a disznó! Mit csinált?
-Megkérdezte, hogy egy ilyen szép nőnek, hogyan lehet ilyen ronda gyereke?
- Cseppet se bánkódjon asszonyom, mindjárt rendre utasítom!
-Na ide figyelj te disznó!! A kisasszonytól azonnal bocsánatot kérsz, a majomnak meg kerítesz 1 kiló banánt!

subbagoly 2013.11.09. 22:32:55

@biorobot (gyönyörű metálkék): hm, próbálkozz újra, nem vagyok már újszülött! :D

biorobot (gyönyörű metálkék) 2013.11.09. 22:51:10

@én kérek elnézést: hát tényleg nehéz eset. Ennyire kiművelődött baglyot ritkán láttam. Az megvan, hogy a hajléktalan bekopog a házba, nincs válasz, erre benyit és ott ül egy család a terített asztal körül?

Csak akkor írom le, ha nem ismered :-) Ezen én egy hétig röhögtem, viszont elég disznó. Ha nem ismered, és van rá igény, akkor küldöm.

biorobot (gyönyörű metálkék) 2013.11.09. 23:31:27

@én kérek elnézést: szóval ott ül acsalád: apa, anya és a serdülő kislány. Hajléktalan bátortalanul megkérdezi, hogy : ne haragudjanak, de napok óta nem ettem. Ha egy tányér levest kaphatnék?
senki nem szól egy szót se, hát össze szedi magát, leül, szed levest és megeszi.
Megköszöni, majd azt mondja, hogy:
olyan jól esett, de ha még egy kis húst, krumplit is ehetnék az nagyon jól esne.
Senki nem szól semmit, hát neki áll tovább enni. Jól bezabál, és kezd pofátlan lenni. Megkérdezi:
Olyan jót ettem, ha még egy pohár bort is kaphatnék?
senki nem szól semmit, így tölt és iszik, aztán megint, míg van bor. Jól berúg és megkérdi a családfőt:
Ne haragudjon rám, de olyan jól érzem magam és olyan régen voltam nővel. A kislánnyal egy kis orális szex lehetne?
Mindenki néma, így hát megteszi. Utána talál még piát, megissza, és elszáll az agya. Megkérdezi a tulajt :
Ne haragudjon, de ez az orális szex jó volt, de egy érett nővel egy nagy dugás az nagyon jól esne.
Senki nem szól semmit, lesöpri az asztalt, feldobja az asszonyt és nagyon megcsinálja.
Viszont ettől kezd józanodni, és kezd feltámadni a lelkiismerete, gondolja bocsánatot kér a tulajtól.
-Ne haragudjon uram...
Erre a talajban megszakad valami, és ordítani kezd :
Mi a retkes faszt akarsz még tőlem te mocsok?! Megetted a vacsorám, megittad a borom, meggyaláztad a lányom, szét qrtad a feleségem, mit akarsz még?
Erre a kislány :
Bübü apu, te szólaltál meg elsőnek, te viszed ki a szemetet!!

biorobot (gyönyörű metálkék) 2013.11.09. 23:57:26

@én kérek elnézést: na ne! Ha ezt is ismerted, én meg ennyit írtam feleslegesen, akkor :
1. Elismerem, hogy műveltséged mélysége feneketlen.
2. Megyek felvágom az ereim.

subbagoly 2013.11.10. 00:07:57

@biorobot (gyönyörű metálkék): nem vagyok genyó, az elsőre szavazok :)

subbagoly 2013.11.10. 00:09:18

@biorobot (gyönyörű metálkék): máskor tudd le egy Jean-os viccel, azok rövidebbek :D

biorobot (gyönyörű metálkék) 2013.11.10. 00:21:34

@én kérek elnézést: azok olyan gyogyósok. Na, mindegy, neked nem érdemes viccet mesélni. Szerintem, ha megkérdezném tőled, hogy.. ... "mi úszik még a vízen?", azt is vágnád:-)

subbagoly 2013.11.10. 01:05:28

@biorobot (gyönyörű metálkék): a kacsára, a fára vagy a boszorkányra gondolsz? :)

biorobot (gyönyörű metálkék) 2013.11.10. 01:10:56

@én kérek elnézést:! Most már erősen hajlok arra, hogy Merlint lemészárolom, oszt' viszlek? :-)

biorobot (gyönyörű metálkék) 2013.11.10. 01:21:22

@én kérek elnézést: már akinek. Nagyon sokan az első 10 perc után azt mondják, hogy nézhetetlen szar :-(

subbagoly 2013.11.10. 01:24:08

@biorobot (gyönyörű metálkék): én a másik véglet vagyok, szó szerint tudom a szövegkönyvet :)

Valerijov 2013.11.12. 09:26:33

@én kérek elnézést: túlzol, szerintem csak picit kellemetlenkedik, mint farmotoros szokott volt veled
süti beállítások módosítása