Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Majdnem péntek

2013.11.21. 07:30 | Subba Dirty Detty

bagulyka_1385012399.jpg_550x740

De csak majdnem.

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr985646876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

én kérek elnézést 2013.11.21. 09:11:53

Egyszerre vagyok első és utolsó.
Ez aztán a tökéletesség!

pavor nocturnus 2013.11.21. 09:14:53

@én kérek elnézést: Szerintem ez neked ebben az esetben kifejezett munkaköri kötelességed.

Gülücsipacsodamuki 2013.11.21. 10:10:19

Utálom a szőrös karú nőket, ez a madár meg erre farkalja.

subbagoly 2013.11.21. 11:23:07

@én kérek elnézést: te csak egy elbaszott utánzat vagy, még bagolynak is kevés!
Legalább lenne némi humorod, de hát még az sincs...

Zsuzsikám (the 4th) 2013.11.21. 11:48:12

Milyen cukor már a fülecskéje! Gombóc teste, jóóój, de husolnám!

Zsuzsikám (the 4th) 2013.11.21. 11:51:20

@én kérek elnézést: Ez már egy másik, úgy nézem (más a kommentszám). Mi értelme van több ugyanolyan klónt csinálni? Vagy annyira népszerű vagy, hogy többeket megihlettél? :D

subbagoly 2013.11.21. 11:53:09

@Zsuzsikám (the 4th): Nem hinném, hogy népszerű vagyok, ennyire meg pláne nem.
F@szkivan!

pavor nocturnus 2013.11.21. 12:31:20

@én kérek elnézést: Én nem értem, hogy miért bosszantod fel magad ezen a gyerekességen ennyire. Ahogyan a többiek esetében sem értettem, akiket utolért ez a végzet. Ezt úgy élitek meg, mint valami bejáratott márka meghamisítását? Ezért vagytok felháborodva? Vagy valamilyen félreértelmezett identitáslopásnak tartjátok? Miért e düh? Tényleg nem értem.

én kérek elnézést 2013.11.21. 12:35:16

@pavor nocturnus: Több, mint egy év munkája van ebben, erre jön egy klón és ...

Zsuzsikám (the 4th) 2013.11.21. 12:36:44

@pavor nocturnus: Pontosan az. Identitáslopás, hitelrontás.

subbagoly 2013.11.21. 12:39:00

@pavor nocturnus: Bosszant, ha bosszantani akarnak. És nehezen tudom szó nélkül hagyni az ilyesmit. De le fogok szállni róla, mert tudom, hogy semmi értelme - legalábbis addig megpróbálom leszarni, amíg nem tahóskodik másokkal a nevem alatt.

Chester Gillette (törölt) 2013.11.21. 12:55:29

@pavor nocturnus: Az én esetmben szó sem volt sértődésről, de még csak bosszankodásról se. Az van, hogy az El Visco Stello név képviselt valamit, amihez ragaszkodtam. Ez a tartalom megváltozott azzal, hogy más személy is írt ezen a néven. Akkor is váltottam volna, ha egyébként minőségi és számomra vállalható lett volna. És igen, ha így vetődik fel a kérdés, akkor a nick egy márka. Lehet szeretni, vagy nem, de akkor is.

Zsuzsikám (the 4th) 2013.11.21. 13:00:16

Most már kérjük a mikrofonhoz vitéz Bevernekyt is, mint régi nagy alakváltó mágust, szóljon hozzá a témához! :)

CarpantaEscobar 2013.11.21. 13:07:55

@én kérek elnézést: Ha nem vennéd ennyire magadra és nem adnál neki hangot, már rég befejezte volna. Mivel látja a szenvedésed így direkt nem hagyja abba. Sőt jobban élvezi.

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2013.11.21. 13:11:58

az enyimet klónozhattyátok ezrivel. mindenki anoním, a név csak arra van mégis lehessen külömbséget tenni

én kérek elnézést 2013.11.21. 13:12:10

@CarpantaEscobar: Megpróbálom ezentúl nem figyelembe venni.

CarpantaEscobar 2013.11.21. 13:20:41

@én kérek elnézést: Még jó hogy te nem akarod az eredetit figyelembe venni, kis klónocska...

pavor nocturnus 2013.11.21. 13:28:46

@én kérek elnézést: @Zsuzsikám (the 4th): @Chester Gillette: Ez csak azért jelentkezik nálatok ilyen felfokozottan, mert ti a fedőnév és az identitás közé egyenlőségjelet tesztek. Ha úgy tekintenétek a beceneveitekre, hogy azok önmagukban is számos identitást hordoznak és önmagukkal sem azonosak, akkor egy csipetnyi szubjektív idealizmussal beoltott világkép esetén máris tekinthetnétek ezekre a klónokra úgy, mint a saját érzékelésetek által kivetített önmagatokra. Számomra a saját magam által írt pavor nocturnus semmivel sem valódibb, mint a nem a saját magam által írt pavor nocturnus lenne, mivel ez sem igazi, s az sem volna az. A fejlett individualizmusotok sérül csak ezáltal, míg ha jóval tovább mennétek ennek az individualizmusnak a kiterjesztésében, akkor rájönnétek, hogy ez a jelenség megnyugtatóan belefér, sőt szerves része énközpontú világképeteknek, hiszen semmivel sem biztosabb a ti önálló létezésetek, mint a rajtatok kívül álló világ létezése. Lehet, hogy ti vagytok a klónjai a valódi létezőnek.

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2013.11.21. 13:29:31

ez meg mekkora má, hogy egy szar blogot ennyire komolyravenni mi? nincs nektek családotok?

pavor nocturnus 2013.11.21. 13:30:16

@én kérek elnézést: Bocsánat, rossz helyre címeztem az előbbi hozzászólásomat, neked akartam. :)

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2013.11.21. 13:31:55

@pavor nocturnus: ja. csakhát ott a szopólyuk és annak két fele van ám

pavor nocturnus 2013.11.21. 13:36:01

@Anonym User: Két fele van, ha ketté akarod osztani, ami a mai ember gondolkodásának rákfenéje. Semminek sem két fele van, hanem végtelen darabból áll, önkényes választás az ember részéről a kétosztatúság, mert a leegyszerűsítés révén könnyebb élni a világot.

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2013.11.21. 13:43:44

ja, már emlékszek. neked spinyóza a másik nikked. viszont nekem nem.

subbagoly 2013.11.21. 13:45:37

@pavor nocturnus: Nekem, vagyis az esetleges valódi létező klónjának? :D

pavor nocturnus 2013.11.21. 13:49:08

@Zsuzsikám (the 4th): @én kérek elnézést: @Chester Gillette: De egyébként fordítsuk meg a sérelmezett problémát. Mi a helyzet abban az esetben, ha nem két azonos nevű jeligét birtokol két különböző ember, hanem egyazon jeligét tulajdonolnak többen. Mi a helyzet akkor, ha a pavor nocturnus egy alkotóközösség? Ebben az esetben ugyanolyan bizonytalan az identitása még a józan ész szabályai szerint is, mint annak, ha egyazon nevű jeligét birtokol, s használ több ember egymástól függetlenül.

pavor nocturnus 2013.11.21. 13:50:19

@Anonym User: Rosszul emlékszel. Nekem nincsen másik nickem. Nem is volt, s jelenlegi belátásom szerint nem is lesz.

pavor nocturnus 2013.11.21. 13:51:34

@én kérek elnézést: Úgy van. Te is csak a teremtő klónja vagy, aki, ha nem látna téged, nem léteznél.

subbagoly 2013.11.21. 13:51:53

@pavor nocturnus: tőlem lehet az "én kérek elnézést" egy alkotóközösség, de aki be akar lépni, az előbb kérdezze meg, hogy szabad-e. :)

pavor nocturnus 2013.11.21. 13:56:38

@én kérek elnézést: A vége így is ugyanaz. Több ember írogat egyazon név alatt. Számunkra, kívülállók számára közömbös, hogy az általunk észlelt végtermék a beleegyezéseddel történt-e vagy sem, hiszen valójában nem is tudhatjuk, hogy a beleegyezéseddel történt-e vagy sem.

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2013.11.21. 13:56:56

pedig egyszer Spinoza nikkel már leírtad ezt szóról szóra. valami etika volt a címe

pavor nocturnus 2013.11.21. 14:03:48

@Anonym User: Kapufa. Kétségtelenül vannak közös gondolataink a nevezett nick tulajdonosával, de az én gurum mégsem ő.

Zsuzsikám (the 4th) 2013.11.21. 14:07:00

@pavor nocturnus: Ezt te azért nem értheted, mert alapvetően máshogy viszonyulunk a dolgokhoz. Te itt játékos vagy, én ember. Egyértelmű, hogy a te hozzáállásod a praktikusabb/idevalóbb/ajánlott, az enyém pedig teljesen elhibázott, sérülékeny, de ez ellen se nem tudok, se nem akarok semmit tenni. A zsuzsikám nick mögött sajnálatos mód Én vagyok, nem pedig egy szerep, vagy egy alkotóközösség. Épp ezért, ha megsértenek, sérülök (nyilván attól függ, ki mondja).
Ez van, maestro!

Zsuzsikám (the 4th) 2013.11.21. 14:08:58

És én valódi embereket látok a nickek mögé, pedig tudom, hogy nem szabadna, de máshogy nekem nem megy. :)

subbagoly 2013.11.21. 14:13:17

@Zsuzsikám (the 4th): ezzel hasonlóképp vagyok én is...

pavor nocturnus 2013.11.21. 14:17:29

@Zsuzsikám (the 4th): De hát én is valódi ember vagyok! S amiket itt összehordok az is mind én vagyok! Hazugság nélkül. A trükk csak annyi, hogy a halom alkatrészhez amit eléd borítok nincsen használati utasítás, s azt se tudod, hogy megvan-e minden alkotóelem, ezért nem tudod összeszerelni. Ha összeraksz belőle valamit, akkor meg nem tudod, hogy az eredetit sikerült-e egyberaknod. De a legőszintébben mondom, nem szoktam hazudni!

Chester Gillette (törölt) 2013.11.21. 14:18:53

@pavor nocturnus: Kezdetnek megismételném, hogy nem sérelmeztem semmit. Elfogadom a szabályokat és továbbra is játszom. Esetmben egy játék közbeni racionális döntésről volt szó. A másik, hogy az alkotóközösség példád elég sarkos. Egy bármilyen közösségnél nem szabad figyelmen kívül hagyni az együttműködést, aminek legalább két alapja van. Vagy a feltétlen bizalom, vagy a közös nevező. Az első alatt kábé azt értem, hogy az én jelenlétem nélkül is az alkotótársam véleménye tükrözi a véleményem és ebben minden további nélkül megbízom. A második alatt pedig azt, hogy közösen alakítjuk ki az álláspontot. Mindkét esetben azonosulok a véleménnyel.

pavor nocturnus 2013.11.21. 14:21:01

@Valerijov: Nem fosztanálak meg a felfedezés örömétől, ezért a szolipszizmus keresőkifejezést tudnám neked válasz gyanánt felkínálni.

pavor nocturnus 2013.11.21. 14:32:55

@Chester Gillette: Gondolkodásod azt tükrözi, hogy a saját véleményeddel azonos tudsz lenni, hiszen csak ebből származtatható le az, hogy elvárod a véleményeddel való azonosulást a közösség másik tagjától is. Csakhogy tényleg azonos tudsz lenni a saját véleményeddel? Soha nem győztek még meg a véleményeddel ellentétes álláspontról? Ha igen, akkor mi a saját véleményed? Vagy - tekintve a korodat, már bocsánat, csak a hipotézis miatt, nem személyeskedni akarok - soha nem tapasztaltad, hogy évekkel korábbi saját véleményed az idők során a megélt tapasztalatok hatására alaposan megváltozott? Melyik hát a saját véleményed? Az akkori vagy a mostani? S ha azt mondod, hogy természetesen a mostani, akkor mit fogsz mondani akkor, ha véleményed a jövőben fog megváltozni? Mivel az életben minden választás eredménye, így a vélemény is az, tehát állandóan változik. Ha pedig állandóan változik a saját véleményed is, akkor hogyan várhatod el a másiktól a véleményeddel való azonosulást, vagy hogyan vagy képes másnak a változó véleményével azonosulni?

Valerijov 2013.11.21. 14:41:12

@pavor nocturnus: én is mindig ezt érzem lakógyűlésen

Chester Gillette (törölt) 2013.11.21. 14:46:43

@pavor nocturnus: Nekem a pillanat számít és az olyan pillanatok elkerülése, ami később vállalhatatlan. Régi fényképek, levelek, írások nézegetése közben gyakran mosolygok, de egy pillanatig sem érzem kényelmetlenül magam. Az olyan régi dolgoknál pedig, ami többünket érint, elérzékenyülve gondolok a többiekre. Mi voltunk. De mondom, én alapvetően közösségi ember vagyok és hiszem, hogy a közösség több és jobb, mint egy ember. Mondjuk ez feltételezi, hogy hozzám hasonló gondolkodású emberek a barátaim.

pavor nocturnus 2013.11.21. 15:00:59

@Chester Gillette: Ez nosztalgia. A saját megváltozott véleményemre való elérzékenyült visszapillantás.

Zsuzsikám (the 4th) 2013.11.21. 15:06:40

@pavor nocturnus: Olyan rideg tudsz lenni, hogy fel kell vennem a blézerem.

pavor nocturnus 2013.11.21. 15:12:34

@Zsuzsikám (the 4th): Máskor pedig olyan negédes, hogy kirohad tőlem a fogad. :)

Benedek_Úr 2013.11.21. 22:09:54

@Chester Gillette: ,, Az van, hogy az El Visco Stello név képviselt valamit, amihez ragaszkodtam."

Jéé! :) Másoktól már olvastam hogy itt a nagy visszatérő.
Ez mikor lett mindenkinek egyértelmű hogy te vagy az? Lemaradtam valami szándékos elszólásról? :D

@pavor nocturnus: ,,Mi a helyzet akkor, ha a pavor nocturnus egy alkotóközösség?"

A kétfejű kígyót az evolúció okkal nem ítélte életképesnek. Amúgy rövid távon vicci lehet, főleg az alkotóknak.

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2013.11.22. 08:46:31

@Benedek_Úr: (fejéhez kap) akkor azér nem birtam ezt a zsilettet megszeretni, mer már az elvisz se hagyta magát szeretni. okostojás mind. meg a vilzon is ő. be vagyok kerítve, marad az tökönszúrás magamnak általam

pavor nocturnus 2013.11.22. 09:45:20

@Anonym User: Meg kell védenem El Visco Stello-t, aki Wilsonnal ellentétben sosem volt okostojás. Ő ugyanis rendelkezik egyfajta derűs, elfogadó életszemlélettel, valami bölcs és csöndes humorral, ami kedvessé teszi, s ami ezzel szemben pedig Wilsont rendkívül irritálóvá. Ez persze nem zárja ki annak lehetőségét, hogy a két fedőnevet ugyanaz a személy birtokolja.

Chester Gillette (törölt) 2013.11.22. 11:35:51

@pavor nocturnus: Megtisztelő a véleményed és köszönöm! Viszont élő embernek nem állítunk szobrot, mert mint tudjuk, hamar ledöntik és fociznak a fejével a porban.

@Anonym User: Amennyiben ez a tökönszúrás dolog elkerülhetetlen, lehetne-e délután 4 körül a Sugár Üzletközpont előtt? Szívesen megnézném családostól.
Nem, Wilson nem én vagyok. Remélem, ezt csak az ellenszenv mondatja veled és te sem gondolod komolyan!
Az ellenszenved egyébként nem tudom viszonozni.

Zsuzsikám (the 4th) 2013.11.22. 11:42:39

@Chester Gillette: Te szerintem is tök jó fej vagy. (legyen bronzból a szobor, és majd fogdossuk a te melledet is, hátha szerencsét hoz :D)

Chester Gillette (törölt) 2013.11.22. 11:47:04

Már mindjárt jóóóó... ne hagyjátok abba!

pavor nocturnus 2013.11.24. 10:48:52

@: Baljóslatúan hangzik...
süti beállítások módosítása