Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Faszkorbács: Az ország legpofátlanabb adománygyűjtője

2014.05.19. 11:42 | Subba Vipera

Ha nagyobb lenne az a nyílás azon a dobozon jól belehánynék. Amúgyis egy hányinger az egész kóceráj

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr236180446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

håll käften 2014.05.19. 11:46:01

Elsőőőőő lennék aki seggbebaszná ovit egy túlméretezett black fist-tel!

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.05.19. 11:47:17

eskü összeszedném a falu összes 1-2 forintosát ami a kredencek alján maradt és beleszórnám.

Kecses 2014.05.19. 11:49:04

Egy tálentumot az exleprásnak!

májgeriberi 2014.05.19. 12:12:34

kéne ide egy fradi-eto meccs

WhiteFalcon 2014.05.19. 12:43:25

és van olyan barom, aki még önként is dobál be lóvét!?

Wasquez 2014.05.19. 12:45:46

Aréna. Hát hogyne.

.snɯıɹd snɔlns 2014.05.19. 12:46:50

ez csak valami kommenista-librlaista provokáció lehet!!!!
monnyuk ha az oldalán lenne 1kőralakú jik, emennék belerecskázni néha.

ezanév 2014.05.19. 13:09:05

Ezt a baloldali posztot, már...csúsztatás a köbön!!!!!!!
A fénykép még az Aréna ÉPÍTÉSE ELŐTT készült. Akkor az ott dolgozó munkások közül kizárólag a be nem jelentett, minibálbérből élő ágostai hitvallású evangélikus néger segédmunkások dobtak adományokat az urnába. Tegnap már tele volt az adománygyűjtő, ha jól számoltam, olyan 326 milliárd Ft volt összehajtogatva, és belegyömködve. Ottjártamkor egy négyvégtag-bénult, hajléktalan, vak, süketnéma, angolkóros, HIV pozitív kisgyermek próbálta begyömöszölni aprócska mankóival kevéske filléreit. Az éppen arra flangérozó Simicska Úr segített neki, és hozzá is tett valamennyit, ami a zsebében volt, ha jól láttam úgy 40 milliót (vagy 40 ezüstpénzt, ezt nem lehetett olyan pontosan kivenni a tömeg miatt, ami az urna körül tobzódott).
Régebben jobb volt a subba, nem ilyen politikailag kifogásolható szar.

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2014.05.19. 13:09:34

Győrött van egy f*sszopó papbácsi aki éppen egy ilyen ládikót rakott ki a hívőknek, hogy a költségvetési hiányt pótolják, mert csak az igaz magyar aszongya aki tesz bele zsét.
Állon rúgtam volna egy Martensz bakencsal.

pavor nocturnus 2014.05.19. 13:36:41

@ezanév: Azt hiszem fején találtad a szöget! Természetesen kizárólag abban az esetben, ha őszintén-komolyan, bensődet mintegy kifordítva, s elénk tárva írtad azt, amit írtál, s nem valamiféle profán ironizálást olvashattunk tőled, mert abban az esetben bizony öriharival fogom pönalizálni kirívóan közösségellenes magatartásodat.

pavor nocturnus 2014.05.19. 13:43:34

És még annyit tennék hozzá, hogy nincsen süketnéma kisgyermek! Ahogyan nincsen süket, siketnéma, vagy halláscsökkent sem. Van ellenben hallássérült ember, siket ember (deaf person), nagyothalló ember (person with hard of hearing), hallássérülés (hearing disability), siketség (deafness), nagyothallás (being hard of hearing). Köszönöm, hogy ügyeltek a helyes nómenklatúrára.

ezanév 2014.05.19. 13:58:51

@pavor nocturnus: Kedves barátom, asszem rajtakaptál. Bár nem ironizáltam, de némileg túlozhattam az összegeket illetően. talán nem is volt abban dobozban 326 milliárd hunngarian forint, csak 236. Ebbéli tévedésem bocsásd meg.
Az irónia meg én, az három dolog, ahogyan nálamnál műveltebbek mondják.

Jó olvasni, hogy él olyan e hazában, akinek ennyire van füle a hallásszervi betegségek, mondhatnám kis eufémizmussal, devinciák érzékelésére. Amit leírtál messze nem pusztába kiáltott szó, és meg kell, hogy szólaltassa individualista lelkünk eustach kürtjét.

pavor nocturnus 2014.05.19. 14:20:22

Eustach kürt. Pazar! Mondandód ismét annyira mélyen rétegzett, hogy szokás szerint újfent belezavarodok a felfejtésébe. Mer' ugye lehántok egy réteget, elégedettséggel eltelve magammal szemben, hogy milyen furfangos rejtvényfejtő vagyok, ám alatta mindjárt ott van a következő réteg, amivel még mindig boldogulok valahogyan, de azután jönnek az újabbak, s én erőim végére érek, csüggedten tapasztalom, hogy hiába, a magjáig lehatolni sosem leszek képes, ezért azzal próbálom morzsolódó egóm falát stabilan megtartani, hogy belekeverem önáltató habarcsát annak a kicsinyes elégtételnek, hogy egy-két morfémádba bele tudom vájni a repedt körmeimet, kínos, reszelős vihogást hallatva, s állok a vártán reszketeg inammal, s izmaim feszítve pózolok az unott publikumnak természetellenes testhelyzetbe dermedve. Eustach kürt, pompás!

pavor nocturnus 2014.05.19. 14:21:03

@ezanév: Az előző szerelmes vallomásom téged illet.

ezanév 2014.05.19. 14:27:05

Gondoltam.
Az első gyermekünk nevét te adhatod :-)

ezanév 2014.05.19. 14:28:50

@ezanév: folyt. az előzőhöz: Mindig meghat amikor valaki érti mit akarok írni.
Az meg külön jó, hogy olyasmit is ért, amit nem is gondoltam volna, hogy írok :-)

pavor nocturnus 2014.05.19. 14:43:34

@ezanév: Hja, a kortárs művészet mindig többről szól, mint amit alkotója akár a leghagymázasabb önkívületében kifejezni szándékozott vele.

.snɯıɹd snɔlns 2014.05.19. 15:17:21

@Farmotorosgiliszta:
A meggyalázott keresztények nevében kikérem ,nekik, mert a pap bácsik nem szopnak faszt, hanem az övékét szopatják, ha lehet minél fiatalabb hívekkel, akik helyben meg is gyónhatják, ha épp nincs a szájukban. :)

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2014.05.19. 15:27:57

@ezanév:
Menjetek már szobára, és vigyétek a szakállas énekesnőt is :P

@abc jozsi:
Szerintem a buzi papbácsik szopnak, sőt van köztük extrémebb is, nem csak a kisdedekkel foglalkoznak :nono

ezanév 2014.05.19. 16:17:33

@Farmotorosgiliszta: sajnos marad a virtuálszex. Azonos gender, azonos szexuális irányultság, azaz legfeljebb akkor mennénk együtt szobára, ha vinnénk két nőt is (igazit, nem szakállasat). :-)
Megjegyzem nincs olyan hülye nő, aki eljönne velünk...lám, lám ti sem viselitek el duettünket (teljes joggal)

.snɯıɹd snɔlns 2014.05.19. 16:26:51

@ezanév:
Dehogyisnem!
Albert kex a kexek kexe, homoszeksz a szekszek szeksze! :)

vénkujon 2014.05.19. 17:15:27

ekkora nyíláson keresztül is bele lehet hányni. persze én nem

MasterCard 5112 7696 3185 4548 2014.05.19. 19:03:51

_______▒█░░▒█ ▀█▀ ▒█░▄▀ ▀▀█▀▀ ▒█▀▀▀█ ▒█▀▀█
_______░▒█▒█░ ▒█░ ▒█▀▄░ ░▒█░░ ▒█░░▒█ ▒█▄▄▀
_______░░▀▄▀░ ▄█▄ ▒█░▒█ ░▒█░░ ▒█▄▄▄█ ▒█░▒█
_______§§_________________________________§§
______§__§_______________________________§__§
______§__§_______________________________§__§
______§__§_______________________________§__§
_§§____§__§_____________________________§__§____§§
§__§___§__§_____________________________§__§___§__§
§___§__§__§_____________________________§__§__§___§
_§___§__§__§___________________________§__§__§___§
__§___§§§§§§§_________________________§§§§§§§___§
___§____§___§_________________________§___§____§
____§§§§_____§_______________________§_____§§§§
___§___§__§§_§_________§§§§§_________§_§§__§___§
___§___§__§__§_______§§_____§§_______§__§__§___§
____§§§§§§___§______§_________§______§___§§§§§§
____§___§___§_§____§__8____8___§____§_§___§___§
_____§§§___§___§___§___________§___§___§___§§§
________§§§§§___§_§_____________§_§___§§§§§
_____________§§__§§_§§§§§§§§§§§_§§__§§
_______________§__§_§__§___§__§_§__§
________________§_§_§__§___§__§_§_§
_________________§§_§__§___§__§_§§
__________________§§_§_§___§_§_§§
___________________§__§§$0n§§__§
____________________§__§§§§§__§
_____________________§§_____§§
_______________________§§§§§
▒█▀▀█ ▒█▀▀▀█ ░█▀▀█ ▒█░▄▀___░█▀▀█
▒█░░░ ░▀▀▀▄▄ ▒█▄▄█ ▒█▀▄░___▒█▄▄█
▒█▄▄█ ▒█▄▄▄█ ▒█░▒█ ▒█░▒█___▒█░▒█

▒█▀▀▀ ▀█▀ ▒█▀▀▄ ▒█▀▀▀ ▒█▀▀▀█ ▒█▀▀▀█ █ █ █
▒█▀▀▀ ▒█░ ▒█░▒█ ▒█▀▀▀ ░▀▀▀▄▄ ░▄▄▄▀▀ ▀ ▀ ▀
▒█░░░ ▄█▄ ▒█▄▄▀ ▒█▄▄▄ ▒█▄▄▄█ ▒█▄▄▄█ ▄ ▄ ▄

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2014.05.19. 19:08:42

@ezanév: mér gondoltam én hogy kegyed hölgy? ...és mér gondolom még ezekután is? a zazonos sekszualis irányulcság ömmagába nem győzöt meg. a zazonos gender meghát ojan dolog amivel hatezer oldalon lehet kifelyteni a semit.
lehet hogy mer oj elegáncsan eltarcsa a kis uját a bilenytyűzeten? ...vagy mer ojkor oj nőjijesen topantani tecik? ez fügetlenül a szeméjiszámátol ojan nőji ide-odantitásra val. minimum

tavasz17 2014.05.19. 19:24:44

PANCSO ADOMANYGYUJTO LADA, aaaaaaaaa, ilyen nincs :))

www.youtube.com/watch?v=gfEEEa04Cb4

Megoldó 2014.05.19. 20:43:30

Biztos megfelel az összes törvénynek, szabálynak...

ezanév 2014.05.20. 08:40:02

@abc jozsi: jogos...a dolognak ezen aspektusa valahogy kiesett likacsos agyam gondolatládikóiból.

ezanév 2014.05.20. 08:44:17

@Anonym User: valószínűleg feminin, művészetkedvelő lelkem aranyrezdüléseit fogtad fel akként, hogy kisugárzásom csírátlan fénye nőként lebegtetett meg tenlelked gyémántkaptárában.
De sajnos ki kell , hogy ábrándítsalak, énem puszta salak, férfitestben, férfilélekkel élek e földi siralomvölgy határmezsgyéjén.
Bazmeg.

pavor nocturnus 2014.05.20. 09:14:30

@ezanév: Azé' ebben a bazmegben volt egy kis durcás, dacos, hogy ne mondjam hisztis toppantás, amelyből "eggy piczinke hölgy izgató érintése, meleg lehellése még száz évek múlván is éreztetni fog". :)
Bocs'.

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2014.05.20. 12:29:28

@ezanév: ó férre neércsen kiskegyed nem ált szándékomba szeméjeskedni, megasztán szabad elvü lévén minden félle koncstelációt elfogadhatonak tartok. csak egy illó gondolat volt, amitt pavor ural történt barruka- és maniéraváltásuk csalt elö belöllem. eböl követtkesztetem ara hogy ketelyük közül legaláb az eggyikük hölgy és pavor ur megnyilvánulásai vasárnapinák allkalmával ara utalnak hogy nem ö az. mégeccer bocsánat

ezanév 2014.05.20. 12:51:30

@pavor nocturnus: @Anonym User:
Manapság, amikor a szexuális devianciák virágkarneválját éljük, szégyellem is kissé bevallani, hogy hímnemű vagyok ,aki a nőnemű egyedekhez vonzódik, és elvárás részemről, hogy ha nem is ember, de legalább humanoid legyen az illető.
Igazad van, nem kommentelek gyakran a vasárnapinákhoz, ezt a hiányosságomat mostantól pótolom, de én olyankor mindig kiverem, és nem leírom Onán tusakodását...

pavor: mostan én hántottam lefele kommented hagymahéját: ez a Psyché idézet kirájság voltt, ahogyan Anonym kollega írná. :-)

Zsuzsikám (the 4th) 2014.05.20. 13:20:59

Szerintem verjétek ki egymásnak. De semmi buzulás! :D

pavor nocturnus 2014.05.20. 13:23:48

Azt gondolom példaértékű az, ahogy 3 (azaz három) fergeteges intelligenciával ilyetén módon megáldott férfiember ilyen úri gesztussal intézi el egymás közötti, egyébként nyomokban sem létező konfliktusát.

Zsuzsikám (the 4th) 2014.05.20. 13:26:29

Kettő az a három. (mintha snóbliznék)

pavor nocturnus 2014.05.20. 13:31:39

@Zsuzsikám (the 4th): Mér' ki nem számít? Anonym, ezanév vagy pavor? És minek nem számít? Férfiembernek, fergetegesen intelligensnek vagy úriasan gesztikulálónak?

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2014.05.20. 13:36:14

zsuzsika ara utal hogy ö nem férfi. tehát hármotokk közül csak kető a férfi

Zsuzsikám (the 4th) 2014.05.20. 13:39:46

@Anonym User: Én itt se vagyok/voltam/leszek. :)

pavor nocturnus 2014.05.20. 13:43:40

Én már annyira összezavarodtam, hogy azt se' tudom fiú vagyok-e vagy leány... :(

Zsuzsikám (the 4th) 2014.05.20. 13:44:40

@pavor nocturnus: Meg nem zavarnám ezt az udvarias gesztációt semmiképp.
Szokásos, kissé már öreg és kehes vesszőparipámat lovagoltam volna meg a közös tulajdonban lévő nickek témájában, de szomorúan konstatáltam, hogy paripám megdöglött. Legalább a bicskám itt lenne, és a bőrét lenyúzhatnám! :D

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2014.05.20. 13:48:07

@Zsuzsikám (the 4th): dede és én kérek ellnézést férfi társaim nevébe hogy jelenléttedbe csak a három férfi ember let felruházva szuperlatívákkal. amiket persze egyépként se lehetne elvitatni tölled

Zsuzsikám (the 4th) 2014.05.20. 13:57:28

@Anonym User: A szupertífuszokat ragasztgassátok csak egymásra, én jobb szeretem az egyszerűséget. :)

pavor nocturnus 2014.05.20. 13:59:18

@Zsuzsikám (the 4th): Lemondóan legyint. Sóhajt. Megállapítja, hogy hiába minden.
De!
Mi értelme volna egymáshoz ennyire kísértetiesen hasonló tartalmú profillal szerepelni nekem vagy bárkinek? Akkor már inkább vénszivar lennék a pavor nocturnus mellet. Nem?

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2014.05.20. 14:06:37

@pavor nocturnus: zsuzsika nem aszt monta: "közös tulajdonban lévő nickek"
ez az én olvasatomba (meg delyúre is) aszt jelenti hogy eggy nikknek eggynél töb tulalydonossa van. vagy még jelentheti kis engedényel hogy azonos nikkel töben komentálnak.

pavor nocturnus 2014.05.20. 14:13:12

@Anonym User: Dejszen ha a pavor nocturnusnak több tulajdonosa volna/többen kommentálnának alatta, akkor az a formállogika szerint nem redukálná a férfiemberek/intelligensek/urak számát, hanem éppenséggel növelné, nem?

Állítsátok,meg,Fartúró,Gyurit 2014.05.20. 14:15:38

Lélekemelő volt a fenti kommenteket olvasgatni,bensőmbe visszatért a hit ,mely szerint a subbáról mégsem veszett ki a a báj, a kellem ,a választékos szófordulatok és az intelligens társalgás.Köszönöm Néktek drága Barátaim, hogy hitehagyott szívemet ily módon megörvendeztettétek!

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2014.05.20. 14:21:01

@pavor nocturnus: növellné hat. ...meg az udvariatlanokéit iss. egyépként meg a formálógikát csak tetudod alkalmaszni mer te vagy a zinformácijó birtokába. mi nem, mer mi nem tuggyuk kizárni eggyik álítást se.

pavor nocturnus 2014.05.20. 14:26:59

@Anonym User: Na szóval, csakhogy tisztázzuk ezt a helyzetet. Zsuzsóka rosszul artikulált inszinuációja arra irányult, hogy ezanév és pavor nocturnus (esetleg még Anonym User) egy és ugyanazon személy, de a háromból legalább kettő az. Ez tud a háromból legfeljebb kettőt csinálni. Ennek a feltételezésnek a nyilvánvaló képtelenségére azonban az imént már a leghatározottabban rámutattam.

pavor nocturnus 2014.05.20. 14:29:13

Ezanév ki tudja zárni pavor nocturnust és Anonym usert, Anonym User ki tudja zárni pavor nocturnust és ezanévet, pavor nocturnus ki tudja zárni ezanévet és Anonym Usert. Tiszta ez.

ezanév 2014.05.20. 14:36:45

Én Zsuzsikám (the 4th) meghámozott lelke vagyok, pavor nocturnus testébe zárva és Anonym User agyával gondolkodva. Sosem voltam önálló entitás ezt kikérem magamnak.
Egyébként mindig jobban tetszett a Véhóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó, mint az inteligencs társalgás.

Rejtvény: Ki tudja miből idézek?

Megszülettem, egy téli hajnalon,
Csak az anyám tudta, hogy királyfi vagyok,
Szegény volt de mégis felnevelt,
Törékeny karjával égig emelt...

(nem én írtam)

Jó válaszokért új identitásokat sorsolok ki.

pavor nocturnus 2014.05.20. 14:45:54

@ezanév: Ezzel a gyorsan felkutatható dalszöveg-részlettel mit akartál üzenni? Csak'mer' nem értem milyen dramaturgiai szerepe van a kibontakozott diskurzusban? Remélem nem valamilyen kovácsbélai dezorientálás mindez?

pavor nocturnus 2014.05.20. 14:46:44

@Állítsátok,meg,Fartúró,Gyurit: Igyekszünk mindig megmaradni pistinek a vérzivatarban!

Zsuzsikám (the 4th) 2014.05.20. 14:48:21

@pavor nocturnus: A válasz egyszerű: egy ilyen volumenű folyam, mint te, nem tud egy patakmederben csordogálni, inkább több mederben hömpölyög. :D

@ezanév: Apu későn letolt nadrágja vagyok. :P

@Anonym User: Téged is tudtalak, hogy ki vagy, de már elfelejtettem. (hiába no, hogy nem jártam mostanában olyan intenzíven ide, kopnak meg az emlékek). :)

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2014.05.20. 14:51:29

@pavor nocturnus:tiszta bizony. csak nem formállogika. még csak nem is logika. nem magadnak kel egy álítást bizonnyítani hanem a világnak. álításod hiteleségére megesküdhecc, de logikai uton bizonyittani nem tudod még aszt se amit te tucc kizárni, hátmég aszt amit én

pavor nocturnus 2014.05.20. 14:56:43

@Anonym User: Na, ez kikezdhetetlen érvelés volt! Rátérhetünk végre a pinára!

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2014.05.20. 14:57:20

@ezanév: jajjmá! ez ojan izé... ojan...ojan vilzonos na

pavor nocturnus 2014.05.20. 14:58:33

@Zsuzsikám (the 4th): Ez az az eset, amikor az ember egyetlen korábbi fásult legyintéséből torkának szegezett gyilkos fegyver kovácsoltatik. :)

Zsuzsikám (the 4th) 2014.05.20. 14:58:58

@Anonym User: Wilson száját a szemedre hibába ne vedd!

pavor nocturnus 2014.05.20. 15:00:43

@Anonym User: Na, például a vilzont, meg a csesztert simán el tudom képzelni a te megtestesüléseid gyanánt!

ezanév 2014.05.20. 15:10:20

@pavor nocturnus: egyszerű.

Ha tudsz rá válaszolni (pedig tényleg nem könnyű kérdés) akkor Te, lehetsz Én. Ha nem tudsz válaszolni, akkor nem biztos, hogy Te, Én vagy. Ha viszont tudnál rá válaszolni ,de nem teszed, azzal gyakorlatilag bebizonyítod, hogy Te, Én vagy. Ha tudod a választ, de kizárólag -mittudomén- Zsuzsikámnak árulod el, akkor biztosan Te vagy Én, és ezt bizonyítod Zsuzsikámnak is aki gyakorlatilag úgyis ezt gyanítja. Bonyolíthatnám a helyzetet még, ha bevonnám pl. Anonym Usert is, de ezt már nem teszem.

pavor nocturnus 2014.05.20. 15:18:29

@ezanév: Én itt két lehetőséget látok nagy pufferbe bónyálva. Azt, hogy 1. én lehet, hogy te vagyok, meg azt, hogy 2. én biztosan te vagyok. De így hogyan bizonyítsam be a jelen lévő/jelen volt női szubsztanciának azt, hogy én biztosan nem te vagyok? A létem forog kockán!

Zsuzsikám (the 4th) 2014.05.20. 15:20:29

@ezanév: Mivel azt, hogy nem tud válaszolni, vagy csak nem akar, megint csak nem lehet tudni, így a bizonyítási eljárás lefolytatása teljesen fölösleges, úgyhogy szerény véleményem szerint menjetek affrancba! :D

ezanév 2014.05.20. 15:21:58

A nő nem logikus lény. Bizonyítsd be azzal, hogy azt mondod:
Halgassá' mer' állon ütlek! Ha eccer aszondom ez, meg az, akkor az...na!

Áthidaló megoldásként, és tényleg csak az idődet megspórolva, ehhez mit szólsz?

ezanév 2014.05.20. 15:23:22

@Zsuzsikám (the 4th): Igazad van drágám. Veszek neked valami encsembencsemet, ahogyan hazafelé tartok. :-)

ezanév 2014.05.20. 15:24:41

@pavor nocturnus: bocs feljebb olvashatod a választ. Átvágtam a csordiuszi gumót.

pavor nocturnus 2014.05.20. 15:28:14

@ezanév: Módfelett kétszínűnek tűnsz! Alakoskodsz!

ezanév 2014.05.20. 15:31:29

@pavor nocturnus: tehát, ha Te vagy Én, akkor nagy szemét vagy :-)
De ha nem akkor Én csak rossz tanácsot adtam Neked, és bocs :-)

Zsuzsikám (the 4th) 2014.05.20. 15:34:19

@ezanév: Nekem inkább vörösbort hozzál, az encsembencsemből nem lehet fröccsöt csinálni.

pavor nocturnus 2014.05.20. 15:36:12

@ezanév: Ha rossz tanácsot adtál nekem, akkor is nagy szemét vagy, hiszen évek óta puncsolok ezért a csajért, egyszer még disztichont is írtam a méltatására, te meg itt elmarnád mellőlem a rossz tanácsaiddal? :)

ezanév 2014.05.20. 15:38:12

@pavor nocturnus: disztichont...
Tóth Gyula bádogos és vízvezeték szerelő...hm?!

ezanév 2014.05.20. 15:39:08

@Zsuzsikám (the 4th): de lehet. Szar lesz, ihatatlan, megmérgez, és kurva drága, de lehet.

Zsuzsikám (the 4th) 2014.05.20. 15:53:43

@ezanév: Az tényleg szép vers volt. A képzeletbeli énhozzám szólt. (nekem az a gyanúm, hogy Antunovics Antal, mosógépszerelő amúgy :D).

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2014.05.20. 15:55:41

@pavor nocturnus: @ezanév: a tik azonoságotokat frajd már régen eldöntöte akor amikor zsuzsikám roszul feltet kérdését jól értetétek.

cseszter dzsilettet még csakcsak beengedném de aszt a másikat nem. nem és nem!

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2014.05.20. 16:04:16

a xxxx-ba bikavér akcijó van. 450 eggy flaska. tudommer azóta mindenap veszek eggy üvegel majdra, de mindig elfogy.

ezanév 2014.05.20. 16:07:15

@Zsuzsikám (the 4th): az nem disztichon kisasszony kérem! :-)
(mármint az Antal)

@Anonym User: mint viszonylag új fiú vilzon, és cseszter viszonylatában nem tudok nyilatkozni, mert őket nem ismerem, viszont ami késik..az villamos. Egyébként pavor, és én mint egytest egy lélek már felmerült többször, talán ezért asszociáltunk ugyanúgy, ugyanarra, ugyanakkor, ugyanott. Talán.

ezanév 2014.05.20. 16:12:05

Le a lanttal / Írta Petőfi Antal

.snɯıɹd snɔlns 2014.05.20. 17:14:44

Két EMBER volt a subbán Wilson és Cseszter...

Xezs 2014.05.20. 23:26:01

A porig égetésére nincs gyűjtés? Arra esküszöm adnék.

Inimma 2017.09.20. 11:42:23

Gyufát szívesen adnék a felgyújtására.
süti beállítások módosítása